Friijk Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Alcohol Alarm ARTIST/GRUPP: Extra Cheese GENRE: Pshycedelic Rock LÅTLÄNGD: 3:40 KOMPOSITÖR: Extra Cheese PRODUCENT: Extra Cheese INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.5 mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Paranoid in the Darkness ARTIST/GRUPP: Extra Cheese GENRE: Pshycedelic Rock LÅTLÄNGD: 4:28 KOMPOSITÖR: Extra Cheese PRODUCENT: Extra Cheese INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.85 mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Genocide ARTIST/GRUPP: Extra Cheese GENRE: Pshycedelic Rock LÅTLÄNGD: 5:13 KOMPOSITÖR: Extra Cheese PRODUCENT: Extra Cheese INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.2 mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 30 april 2004 av Friijk
hammagrella Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Ska inte säga för mycket om ljudet då det nästan verkar vara inspelat typ live i replokalen ? Har bara lyssnat på Alco och tycker låten är jäkligt bra (även om det är mycket Stairway to heaven-stölder 😏 ) Kanonsnygga partier i början av verserna med nåt E och sen Em7/G eller vad det är - stiligt. Tung 70-talsrock! Diggar detta! (men ni kanske ska göra om refrängen lite innan Zeppelins advokater kommer springande 😉 )
tordA Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Attans jobbig reklamspräjsida behöver ni ett webhotell, prova Box.se Musik i mina 70tals öron detta är en klassisk Rocksättning 😏 låter helt Ok prova att lyfta fram sången några snäpp
robotapan Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Gött mos! Led Zeppelin och Deep Purple, javisst, men jag hör också lite Atomic Rooster och Lucifer's Friend. Fråga: Varför så dålig ljudkvalité på mp3:orna? Vore lättare att ge några konkreta synpunkter om ljud om det lät bättre.
Andrew (oregistrerad) Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Oj här riffas det så att det står härliga till. Riktigt sköna låtar... 😄 Det är kul när sången liksom bildar harmonier med riffen som det gör på Alcohol alarm. Sånt e coolt... Mycket bra lir med... Vore kul att höra låtarna med bättre mp3or!!!
Lundin Postat 2 maj 2004 Postat 2 maj 2004 (redigerat) ojj..vilket rockrök.. lyft sången i alco...typ pyttelite.. virveln är lite för stark också.. annars är det här helt i min smak..gammal hederlig rock...fett.. Gitarrerna låter hur rätt som helst. Undrar hur det skulle låtit med bättre mickning och separation i mixen.. förmodligen hade jag velat köpa den skivan... 🙂 /D Redigerat 2 maj 2004 av demoniqus
Friijk Postat 21 maj 2004 Trådstartare Postat 21 maj 2004 det var jag som råkade rippa mp3orna i 56kbit, därav den dåliga kvaliten... Men man fick ju lite vinyl känsla 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.