tobbe303 Postat 3 december 2005 Dela Postat 3 december 2005 Tjenare, Jag brukar använda Garage Band för snabba inspelningar hemma, men börjar tröttna lite på Rock-trumkittet. Har googlat runt en del men har inte hittat något bra ställe att få tag i nya kits, någon som vet? Gärna mer "rock" än Garage Bands egna. Dvs, jag är ute efter kits, inte loopar, och inga elektrosynthgrejer 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 december 2005 Dela Postat 3 december 2005 (redigerat) Jam Pack 3: Rythm Section skulle nog kunna vara någonting för dig. Redigerat 3 december 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 december 2005 Dela Postat 3 december 2005 Det finns fler. Räkna med 795:- per skiva. Men då får Du massor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobbe303 Postat 3 december 2005 Trådstartare Dela Postat 3 december 2005 Jam Pack 3: Rythm Section skulle nog kunna vara någonting för dig. Ah, jag har Jampack 1 - trodde de andra jampacken var för orkester och liknande - klantigt att inte undersöka den saken närmare först. Tackar och bockar för hjälpen! Låter ju hur bra som helst 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobbe303 Postat 3 december 2005 Trådstartare Dela Postat 3 december 2005 Det finns fler. Räkna med 795:- per skiva. Men då får Du massor. Vore ju guld att hitta någon sorts community för glada amatörer som bara älskar att lägga ut på-gränsnen-till-proffsiga-kits för fri nedladdning dock.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 december 2005 Dela Postat 4 december 2005 AppleLoops @ PowerFX Här kan du köpa paket med loopar från PowerFX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.