tobbe303 Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Tjenare, Jag brukar använda Garage Band för snabba inspelningar hemma, men börjar tröttna lite på Rock-trumkittet. Har googlat runt en del men har inte hittat något bra ställe att få tag i nya kits, någon som vet? Gärna mer "rock" än Garage Bands egna. Dvs, jag är ute efter kits, inte loopar, och inga elektrosynthgrejer 🙂
Pluffo Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 (redigerat) Jam Pack 3: Rythm Section skulle nog kunna vara någonting för dig. Redigerat 3 december 2005 av Pluffo
wonderboy Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Det finns fler. Räkna med 795:- per skiva. Men då får Du massor.
tobbe303 Postat 3 december 2005 Trådstartare Postat 3 december 2005 Jam Pack 3: Rythm Section skulle nog kunna vara någonting för dig. Ah, jag har Jampack 1 - trodde de andra jampacken var för orkester och liknande - klantigt att inte undersöka den saken närmare först. Tackar och bockar för hjälpen! Låter ju hur bra som helst 😏
tobbe303 Postat 3 december 2005 Trådstartare Postat 3 december 2005 Det finns fler. Räkna med 795:- per skiva. Men då får Du massor. Vore ju guld att hitta någon sorts community för glada amatörer som bara älskar att lägga ut på-gränsnen-till-proffsiga-kits för fri nedladdning dock.. 🙂
Linus Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 AppleLoops @ PowerFX Här kan du köpa paket med loopar från PowerFX
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.