Pedda P Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Hello... Efter att ha smygkikat/lyssnat i forumet ett bra tag 😳.......så tar jag tag i min underläpp och kastar mig in..... Ni verkar ju ha så himlans trevligt här!! 😛 ...och en massa bra demolåtar lyssna på, så jag ska försöka bidra med nåt.....men framförallt lära mig lite av alla tips å trix som man kan hämta här på forumet!! Å vem är jag: Inflyttad till Skåne -91 med fru o barn Har dragit i strängarna sen i början på 80-talet.....mestadels el-guran o lite bas! Började lira Santana inspirerad instrumental musik -82 på hemorten Borås Sen vart det en hel del soul/funk samt en stor dos med rocken roll......i olika band De senare åren så jobbar jag ihop med en kompis med lite akustisk soul/pop/musik mm Har hållt på med reason en del och cubase i 1 år(lite digital portastudio innan det) Så låtskriveri samt inspelningsteknik upptar det mesta av min vakna tid.......man får ju aldrig nog, eller?!! 😉 Som tur är har jag en musicerande fru.....samt tonårsdotter, som bidrar i låtsnickrandet.... Japp det va det de........ /PP PS. Kolla gärna in vår hemsida, northwestmusic
Pedda P Postat 3 december 2005 Trådstartare Postat 3 december 2005 Välbekommen... Borås, nyklen & cyklen... japp..fast tjiligt o sytligt, funkar också 😆
Stinkey (oregistrerad) Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Välkommen hit! Nice hemsida BTW.
Pedda P Postat 3 december 2005 Trådstartare Postat 3 december 2005 Välkommen hit! Nice hemsida BTW. tackar,tackar...
Eternal Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Kiligt, tyken, sytligt, röset. Välkommen! Hoppas du stannar längre än en tjej gör (ca 2 veckor).
Pedda P Postat 3 december 2005 Trådstartare Postat 3 december 2005 Kiligt, tyken, sytligt, röset. Välkommen! Hoppas du stannar längre än en tjej gör (ca 2 veckor). jäpp.....I´m here to stay 😏
BaldByChoice Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen! Tror du kommer trivas som fisken i handsken...?!
Pedda P Postat 5 december 2005 Trådstartare Postat 5 december 2005 .....tack för det varma välkomnandet, känner mig som handsken i vattnet!! 🤪
Pedda P Postat 5 december 2005 Trådstartare Postat 5 december 2005 Välkommen hit Pedda! kanontack......det är rrrouligt att ware here, tack jag ska ringa Gurra...... Hellpig: tack Teddawid: tackpåre
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.