Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej Ni "Hackers"...

Jag/Vi har inte tid att sitta dagar ut och dagar in med inställningar i Cubase...

Vad är tim-pengen för någon som ställer in hela "klabbet" så det endast är att plugga in sladden och: Göra det som göras skall..!

Själv har jag endast jobbat i Cake Walk/midi innan vi köpte följande:

E-MU 1820m (Studio X inkl. Cubase LE)

SE Electronics Z3300A (fast Peavy PVM48'an vi har låter bättre.. Hupp..)

Infinity RS3000

Proton 520

Förbaskat roligt detta, om det funnits tid att sitta som "förr" med div. mjukvaruprogram..

Om Jag/Vi köper SONAR känner man igen sig från Cake Walk 9.0?

Ja, ja...

Denna (Stolle) är bortrest några veckor... (5-17/12-Kina) Kanske har jag lugnat ned mig och med hjälp av den "bärbara" förlikat mig med Cubase innan Jul..? Tveksamt..!

Bästa hälsningar,

Nyfiken. (Magnus)

Ps. Håller med Ledarn ang. användarvänlighet. Svårt detta med teknik/inspelnings program så ALLA förstår... Tid är pengar.. Ds.

Annons
Postat

Om du jobbat i Cakewalk 9.0 kan jag säga att du kommer knapp känna igen ett skit i Sonar..... 😆😎 Finns väl i princip inga likheter, i alla fall inte som jag kände igen de få stunder jag pillat i Sonar....

Ang. pris och annat har jag inge aning.....kan väl gissa att en rimlig timpenning för detta är 500kr/h.....det är de priser jag fått när man varit ute efter it-support alá installation(mjukvara-hårdvara)/reparation osv osv....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.