ViktorDenStore Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 (redigerat) Hejsan... Jag orkar inte skriva nåt långt "Godag Godag - brev" så jag skriver lite korta fakta här under istället 😠 Namn: Viktor Löfgren Bor: Norrköping Ålder: 14 fyller 15 i sommar Studions namn: "Mission Studios" Nuvarande inspelningsprog: Cubasis VST 3.0 - Finns det nåt mer intressant... 😛 Njae... bara att maila om det är nåt som ni undrar... Ha det bäst 😛 - /Viktor Löfgren "Owner of Mission Studios" EDIT: Tog bort "Fet-stilen" Redigerat 29 mars 2005 av ViktorDenStore
dbd Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Tjenare! Undrar just när jag ska orka skriva min presentation 😏
Pluffo Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Tjenare! Undrar just när jag ska orka skriva min presentation 😉 word. Men å andra sidan är man lite mer mystisk om man avstår. 😏
hammagrella Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 - Finns det nåt mer intressant... 😏 Njae... bara att maila om det är nåt som ni undrar... Cool livsfilosofi! Respekt! Välkommen!
Lundin Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Välkommen... Har funderat på vad ditt Alias syftar på... 😆 att du är större än din bror kanske? På latin betyder Viktor -> Segrare.. /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.