Jarnis Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Tjoho! Mon Dieu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Tjoho! Mon Dieu Jävlar, det var inte bra... jag är alldeles för långt bort. kunde du inte varnat mig lite i förväg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Imorrn i Lund då? Lite närmare iallafall, Neko. 😠 http://www.electrixmas.org Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Imorrn i Lund då? Lite närmare iallafall, Neko. 🙂 http://www.electrixmas.org jämrans, en vecka i förväg hade inte varit dumt... jahaja... ehm.. mjae Är pank också.. Ush, nu kan jag störa mig på det en vecka eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Jaja... en polare försökte locka med mig till Mejeriet imorgon och kolla på bl.a dessa, fast jag planerade in annat istället... det skulle man kanske inte gjort? Vet inte ens vad Vive La Fete är för några.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 (redigerat) Jaja... en polare försökte locka med mig till Mejeriet imorgon och kolla på bl.a dessa, fast jag planerade in annat istället... det skulle man kanske inte gjort? Vet inte ens vad Vive La Fete är för några.. 🙁 Jo, du skulle ha hängt på. Om inte annat för att du skulle fått en liten samlingsskiva med bland annat en låt från undertecknad på...! 😄 Edit: Vive la fete är belgisk electropop med en rätt rejäl dos gitarrer... Redigerat 2 december 2005 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Ja, ni som inte såg dem missade något. Det var riktigt bra. Vilken kvinna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.