monstret Postat 1 december 2005 Dela Postat 1 december 2005 Yapp! Nu är jag här! Den ni alla väntat på....*harkel*..eller? Har varit medlem ett tag och varit inne och tittat till vissa forum emellanåt men har aldrig riktigt helhjärtat tagit mig tid att ta del i diskussioner. Nu ska det dock bli ändring! Klockan är snart 01.00 och jag ska minsann bli en bättre människa tills imrogon när jag vaknar. Jag ska minsann bry mig lite mer om mina medmänniskor, engagera mig lite mer i fler saker än Simpsons och That 70:s show och lära mig baka världens godaste saffransbullar. Ja det blev ju lite utsvävat det där men i och med att detta är en presentation så kan jag ju även berätta att jag läser på universitetet i Lule, "Musik, media & teknik"! Jag är mycket musik och ljudintresserad (överaskning) och sitter ofta/ibland vi min lilla hemmastudio (protools digi001) och spelar in mig själv och min gitarr. Så, nu ska jag skriva några inlägg nånstans. Hoppas vi hörs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 välkommen! musik,media & teknik, låter kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Ser man på, en MMT:are. Hej hej! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Yapp! Nu är jag här! Den ni alla väntat på.... Äntligen!! Jag hade nästan gett upp! 😆 Välkommen hit! Jag rekommenderar mandelmassa i saffransbullarna. En höjdare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Välkommen, jag ska också bli en bättre människa imorgon. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 så treeeeeevligt! Välkommen. Har vi träffats förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Hej på dig och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Välkommen till forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Whälkommen! Som jag längtat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 Hallo där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
monstret Postat 2 december 2005 Trådstartare Dela Postat 2 december 2005 Nämen shit va välkommen man känner sig här 😉 Så trevligt! Vill bara säga att mandelmassa i saffransbullar är en riktig hit! ..tackar Gote! 😉 Det här kan bli roligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
monstret Postat 2 december 2005 Trådstartare Dela Postat 2 december 2005 (redigerat) så treeeeeevligt! Välkommen. Har vi träffats förr? hmmm..svårt o säg men det har vi säkert. Går du hit ofta? 😉 Per_a_55 Postat den 2 December 2005, 20:44 Whälkommen! Som jag längtat😉 Jag vill också ha en Hagström viking! Redigerat 2 december 2005 av monstret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 december 2005 Dela Postat 3 december 2005 Tjipp tjipp! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 3 december 2005 Dela Postat 3 december 2005 Hallå eller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tjena o välkommen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Tjena fan! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 haj haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Hej, hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.