Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

www.pandora.com

Hitta via ett tips från en polare. Blev överlycklig nästan direkt. Jag vet inte hur mycket ny, bra musik jag hittat här och sliter med att hitta skivor till.

😠

Annons
Postat

Hade faktiskt inte sett den här förut. Fick riktigt bra tips direkt! Kul.

Postat

Har hört talas om den tidigare men då var det nåt krono som sa att det kostade pengar efter ett tag så jag bemödade mig aldrig att prova. Nu provade jag dock och jävlar! Jag är fast! Har nu skrivit upp cirkus 30 artister/band som ska kollas upp lite närmare.

Postat

Jag testade den för ett tag sedan. Tänkte utmana dess AI och började med Can. Efter ett par låtar var vi framme vid Donald Fagen. 😆

Jag gillar webbradio med varierad musik, men blir lite stressad när jag vet att det jag hör är en konsekvens av min feedback. Det slutar med att jag försöker "rätta till" mina misstag och typ kryssa i att jag-hatar-Can! 😆

Postat

suger 🙂

Den gissade helt fel, och sen fick jag inte göra fler ändringar efter att jag klickat i att jag inte vill höra Marianne Faithful fler gånger.

Postat

...å så skulle man vilja streama sina kanaler till Xboxen och andra hårdvarubaserade media spelare. Inte sitta med ett browser-fönster på en PC ba'.

Postat

En detalj bara. Sajten vill att man regar sig efter ett tag. Plus att man tydligen måste bo på andra sidan atlanten. 😉

I alla fall, bara googla fram en zip code för nån stat där så är det bara att köra på. Använde en från alaska själv. 😄

Postat
Använde en från alaska själv. 😛

🙂

Här är New York: 10001 tom. 10025

Postat

Eh, klart udda rekommendationer hittills...

Skrev in Front 242 och förväntade mig att få in de vanliga ebm-banden, men inte alls! -Har dock inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än... 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.