Jump to content
Annons

Gör den snyggaste hemsidan


Nexustwins

Recommended Posts

För det första hatar jag firefox fö att...

1.det tar cp långt tid att starta sisådär 10 sekund.

2.det e myket instabilt och crachar varanan sekund.

3.det tar plats på min lilla 40 gb hårdisk.

Och sen e 4:a som inte handlar om samma sak...

4.var det inte hemsidor vi skulle snacka här eller?

Jag föredrar FF för att allt du beskrev passar in på IE.

Jag har för övrigt bara 20gb i datorn... funkar bra med FF...

20GB?!! 🙂 Det räcker ju knappt till SWAP-filen ens! 😐

De är sjukt lite jag vet... Men jag fick bara med mig familjens gamla dator när jag flyttade... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ahhh så såger alla även jag och jag gjorde en bild så ni kan väll åtmistånde åstakomma en pixel. 🙁😛

Ok, jag gör en pixel då.

Här:

.

Nä, egentligen borde jag inte sitta här utan städa. Det måste vara tjusigt när man får dambesök 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

ahhh så såger alla även jag och jag gjorde en bild så ni kan väll åtmistånde åstakomma en pixel. 😎😄

Ok, jag gör en pixel då.

Här:

.

Nä, egentligen borde jag inte sitta här utan städa. Det måste vara tjusigt när man får dambesök 😄

DAMBESÖK? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ahhh så såger alla även jag och jag gjorde en bild så ni kan väll åtmistånde åstakomma en pixel. 😉😳

Ok, jag gör en pixel då.

Här:

.

Nä, egentligen borde jag inte sitta här utan städa. Det måste vara tjusigt när man får dambesök 😛

DAMBESÖK? 🙂

Jao, eller dam och dam... Tjej eller kvinna kanske passar bättre in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså! uscchhh!! vad jag stör mig på eran sida. xdjs.tk

Så äkligt många stavfel!. Och sen det versta. (någorlunda översatt) "som ni vet består techno av många olika stilar, sån vi la upp några av dem i rutan bla bla bla..."

Ehm. Ni vet att elektronisk musik inte är lika med techno?

techno är en egen musikstil. Och i technon finns det såklart också en del subgenrer. MEN det är en egen genre!.

Tips på techno:

Chris Liebing

Joris Voorn

Alexander kowalski

Adam Beyer

kari Lekebush

Ta inte illa upp, jag är inte arg på er eller något sådant 🙂...Bara att jag stör mig på det och var tvungen att ventilera lite 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså! uscchhh!! vad jag stör mig på eran sida. xdjs.tk

Så äkligt många stavfel!. Och sen det versta. (någorlunda översatt) "som ni vet består techno av många olika stilar, sån vi la upp några av dem i rutan bla bla bla..."

Ehm. Ni vet att elektronisk musik inte är lika med techno?

techno är en egen musikstil. Och i technon finns det såklart också en del subgenrer. MEN det är en egen genre!.

Tips på techno:

Chris Liebing

Joris Voorn

Alexander kowalski

Adam Beyer

kari Lekebush

Ta inte illa upp, jag är inte arg på er eller något sådant 😳...Bara att jag stör mig på det och var tvungen att ventilera lite 😳

Jobbar på att få en ny snygg hemsida. Om där är något stavfel så kommer det inte att finnas kvar en sekund efter att ni har påpekat det. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså! uscchhh!! vad jag stör mig på eran sida. xdjs.tk

Så äkligt många stavfel!. Och sen det versta. (någorlunda översatt) "som ni vet består techno av många olika stilar, sån vi la upp några av dem i rutan bla bla bla..."

Ehm. Ni vet att elektronisk musik inte är lika med techno?

techno är en egen musikstil. Och i technon finns det såklart också en del subgenrer. MEN det är en egen genre!.

Tips på techno:

Chris Liebing

Joris Voorn

Alexander kowalski

Adam Beyer

kari Lekebush

Ta inte illa upp, jag är inte arg på er eller något sådant 😳...Bara att jag stör mig på det och var tvungen att ventilera lite 😲

Jobbar på att få en ny snygg hemsida. Om där är något stavfel så kommer det inte att finnas kvar en sekund efter att ni har påpekat det. 😛

Tar ni bort allting som har med techno att göra också? eftersom ni väligt klart inte sysslar med det? 😳 ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Va gör vi inte?+ hänger du inte med här eller?

öhm. Det är ju det jag försökt förklara...Techno är som sagt en egen Genre inom EDM. Elektronik Dance music). Det ni gör är mer Melodisk trance eller något sådant.

Haru hört på Någe av Techno exemplen jag gav dig?

Där kommer du lätt höra att ni inte gör techno... 😛

Ps. Återigen. Jag dissar inte er eller något annat optrevligt 😲 Ds.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...