Lindeberg Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Hej! Jag har lurkat runt ett tag på detta forum och äntligen registrerat mig idag. Min label, Bevlar, sysslar med elektronisk musik. Själv gör jag inte så mycket egen musik som jag skulle önska, men det kommer väl... Ni som skriver här har många gånger varit till stor hjälp med tekniska saker och jag hoppas kunna ge nåt tillbaks då och då. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 tjingeling disco dan 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Skönt att det är du, Disco Dan...tänk om det varit Disco Kaj... 😛 Välkommen i.a.f /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 (redigerat) Eller ännu värre...Disko Bert hahahaaa fyfariken Disco Bert..... 😕 Tjenare Disco Dan!! 😱 Redigerat 29 april 2004 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Huhu Dan, jag vet vad du hette innan 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Gillade hollywood! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 HiYa 😕 Disco är härlig musik 😱😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Tjo 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Hej och välkommen till forumen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Välkommen Disco Dan! Är det du som gör remixar på gamla TV-spelslåtar? //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 30 april 2004 Trådstartare Dela Postat 30 april 2004 Välkommen Disco Dan!Är det du som gör remixar på gamla TV-spelslåtar? //Nisse Hej! Nej, det är inte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 maj 2004 Dela Postat 2 maj 2004 Hej!Nej, det är inte jag. ...men visst låter det som en bra idé!!! 😄🙁 Välkommen till forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.