trancer Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 LÅTNAMN: Denna Dag ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Vette fan .. Black-Ingvars LÅTLÄNGD: 1:57 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005 - 29/11 FORMAT: Mp3 STATUS: SKISS Your browser does not support the HTML5 audio tag Jaha.. Nu har jag fått nåt jävla infall igen och ska ge mig på saker jag inte klarar av 😠 denna gång blev det typ en black-ingvars låt med dansbandstext.. förmodlingen den enda i sitt slag... eftersom texten passar sådär till låten hahahaha aja.... säg gärna vad ni tycker... tänk på att jag är kass på sån här musikstil men försöka duger!
trancer Postat 29 november 2005 Trådstartare Postat 29 november 2005 hgehe... Njea.. det finns många mer snuttar som inte är ute på internet 😳
ierker Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 fläska på mer med gitarrerna om de ska låta black-ingvars 😎 schlagerkänslan sitter annars fint 😆
Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Apropå Black Ingvars, så ska jag avslöja deras häftiga trådlösa sändare till gitarren 😕 Receptet: Du tar en telekabel och pluggar in i gitarren. Klipp av telekabeln på halva vägen. Linda kabeln ett varv runt axelbandet innan du stoppar ner kabelstumpen i byxfickan. Ge den andra halvan av kabeln till den andra gitarristen. Gå upp på scen och ge teknikern klartecken att rulla bandet. Tips: Använd multitrack där ett spår ger musik, och ett spår även innehåller klicktracket till monitorn på scen. Då blir det enkelt med inräkning till låtarna.
bengan_gbg Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Jag tror att samma råd som i förra låten är på sin plats. Sänk tonarten. Ngn mysko effekt på sången som jag inte riktigt hajar. Trummorna kan du nog backa lite på. Ska den sluta så snabbt...eller...abrupt?
trancer Postat 29 november 2005 Trådstartare Postat 29 november 2005 va fan va ni klagar på tonarten! Får ordna det ! /Perrra
trancer Postat 29 november 2005 Trådstartare Postat 29 november 2005 Ska den sluta så snabbt...eller...abrupt? det är en skiss?
Jejje Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Jag gillar inte det här riktigt lika mycket som dina tidiga alster. Dels låter sången öite anstränd och du har inte heller lyckats få till samma "djup" som du brukar utan det låter lite väl tunt. Beror nog mest på gitarren tror jag som känns "mesig" på nåt sätt! men jobba absolut vidare på detta. Kan absolut bli nåt!
bimbambop Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Ehh.. jag tror inte den är den enda i sitt slag. Får ingen riktig kläm på om det är humoristiskt/ironiskt eller om det är på "riktigt" Med lite finputs så funkar ju det här på finlandsbåten rakt av. Tona ner trummorna lite och lite avspändare sång så är mogendansen i full gång. 😱
Signert Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 jag är kass på sån här musikstil Vilken självinsikt! 😱 Men, har man bara roligt så...
trancer Postat 30 november 2005 Trådstartare Postat 30 november 2005 hoho .. tack så mkt alla 😆 jag försöker mig på alla möjliga musikstilar, och eftersom jag aldrig nånsin lyssnat på typ sån här musik, så är det fan inte lätt att veta hur allt ska låta typ :/ Men men... Jag ska försöka göra klart får vi se hur slutmixen blir! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.