Mattias M (oregistrerad) Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 Hej! Skulle bara höra om någon känner till om det till palmdatorer finns enkla musikprogram som klarar av att hantera enkla midifiler som man kan sitta och knepa med på tåget. Har tröttnat på att sitta och glo under pendlingen! 😛 Eller finns det inga palmdatorer med tillräckliga ljudkretsar för detta? Obs! Jag har inga krav på välljud, bara det blir toner 😛
Zkronk Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 I Studio nr. 1 2004 så var det en nyhet om ett program till Palm OS som heter Notepad. Och det är ett noteringsprogram med en inbyggd mjukvarusynt. Priset ska tydligen ligga på ca. 220kr, och självklart finns det en demo-version att ladda ner så man inte köper grisen i säcken. miniMusic
ViktorDenStore Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Haha... lät lite komiskt när jag läste överskriften men sen förstod jag poängen 😛 Jag vet inte mer än att det stog nåt om nåt program till palm i "Studio nr. 1 2004" som Zkronk sa. Lycka till... /Viktor "Mission Studios" PS. Man kan ju alltid sitta och skriva låttexter! 😠 DS.
Mattias M (oregistrerad) Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 Hehe, jo låttexter har det ju blivit en del 😉 Blir dock lite trist i längden det också...känns som att texterna handlar om samma sak. Fast det handlar väl kanske mer om brist på lyriskt sinne än om att man sitter på ett tåg 😏 Tack för tipsen i alla fall!!!!
Bengan (oregistrerad) Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Finns några program tillgängliga via bla Palmgear.com
Carl_B Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Har oxå länge velat prodda lite under pendlingen till jobbet... finns de nån billigare variant än att köpa en Palm?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.