joachime Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Jag föreslår att vi satsar på en minivan, typ en bra ww caravell, jag kan få loss en hyrbil hos en gammal arbetsgivare till bra pris... DVS, 9 platser till att börja med... Hur ska ni få plats med alla prylar på hemvägen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 7 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2008 (redigerat) Jag föreslår att vi satsar på en minivan, typ en bra ww caravell, jag kan få loss en hyrbil hos en gammal arbetsgivare till bra pris... DVS, 9 platser till att börja med... Hur ska ni få plats med alla prylar på hemvägen? 😉 Det ser inte jag som ett problem, utrymmet bak i bussen är ganska stort, och sedan kostar det bara 150kr att skicka hela paketet till sin dörr i Sverige oberoende på hur mycket man köper... Man kan till och med skicka allt i samma paket om man vill.. Edit: The Mr och Henning verkar ju vara på också... Dom "anmälda är alltså: IDF, Linus, Apep, Ludgo-pelle, Lilleman... och The Mr och Henning med viss reservation. Det betyder att det bara är 2 platser kvar... Är det 9:e - 11:e oktober som gäller...? Redigerat 7 juli 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Och jag har möjlighet att vara en av förarna och kan kanske fixa fram en buss... Om du fixar fram en buss... Lova att det blir en Scania CR-112 alt CN-113 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Åhåhåhå... Vart utgår resan ifrån isf? Det vore ju ganska roligt... /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mixtur Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 (redigerat) Jag föreslår att vi satsar på en minivan, typ en bra ww caravell, jag kan få loss en hyrbil hos en gammal arbetsgivare till bra pris... DVS, 9 platser till att börja med... Hur ska ni få plats med alla prylar på hemvägen? 😛 Det ser inte jag som ett problem, utrymmet bak i bussen är ganska stort, och sedan kostar det bara 150kr att skicka hela paketet till sin dörr i Sverige oberoende på hur mycket man köper... Man kan till och med skicka allt i samma paket om man vill.. Edit: The Mr och Henning verkar ju vara på också... Dom "anmälda är alltså: IDF, Linus, Apep, Ludgo-pelle, Lilleman... och The Mr och Henning med viss reservation. Det betyder att det bara är 2 platser kvar... Är det 9:e - 11:e oktober som gäller...? Jag är faktiskt också intresserad. Prylarna kan man ju köpa ändå, men det låter som en kul utflykt - så där lagom nördigt och crazy. Är det 9-11:e som det står ovan eller? Det skall nog gå att komma loss, om inte annat är jag ansvarig för tyskland på mitt jobb och med lite klurande skall jag nog kunna motivera att vara borta i tyskland ett par dagar :-) //Jocke Redigerat 7 juli 2008 av mixtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 9-12 okt blir fint för mig! Andra datum går också bra. Det går egentligen närsomhelst för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 7 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2008 (redigerat) Åhåhåhå... Vart utgår resan ifrån isf? Det vore ju ganska roligt... /H. Om man tar Örebro som högsta norra station... Dit har jag 13 mil norr ut... Sedan tar vi bästa vägen söderut för att alla ska komma med så lätt som möjligt... 😄😄 Men om alla andra är ifrån Västerås, Uppsala, och Stockholm får vi väl ta den svängen... med en lite korrigering av bränslekostnaden... Jag är faktiskt också intresserad. Prylarna kan man ju köpa ändå, men det låter som en kul utflykt - så där lagom nördigt och crazy. Är det 9-11:e som det står ovan eller? 9-11 okt var bara ett datum jag slängde ur mej... Men det funkar för mej... 😛 Redigerat 7 juli 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
electrovarberg Postat 8 juli 2008 Dela Postat 8 juli 2008 (redigerat) Skulle vart roligt att åka ner men det är la ingen person som får komma in och handla?. Eftersom det är en familjeföretag och ligger på deras familjegård vad jag har uppfattat det som. Enda som jag skall ha där ifrån är faktist v-station för 271:- svenska kronor som e uuuuuuuuuur billigt 😆 Men inget för mig denna gång cya låter roligt dock om jag skulle med alla skulle bara på mig och klaga på mitt Jpop, kpop, cpop intresse 😛 för de kommer alltid med macens lurar. Redigerat 8 juli 2008 av electrovarberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 8 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2008 (redigerat) Om vi ska försöka att knyta ihop påsen nu då... Om vi säjer att avresan blir eftermiddagen på torsdag den 9:e oktober och vi är hemma igen på förmiddagen söndag den 12:e. Priset är ca 1200-1300kr/p inklusive 2 övernattningar i fyrbäddsrum, busshyra, bränsle och båtresa till Thomann i Treppendorf. (se tidigare budget) (Man kan givetvis välja singelrum mot tillägg) Som jag ser det är: IDF, Lilleman, Linus, Apep, Ludgo-pelle anmälda, Henning och The Mr med viss reservation... Det finns alltså 2 platser kvar till denna resa... Jag tycker att det känns som om vi borde ta en viss handpenning för att få stabilitet i projektet... 400kr eller så... Vad tycker ni? 😉 Knyter vi inte ihop det nu rinner det ut i sanden... Nu ser jag verkligen fram emot att komma iväg... Det finns förutsättningar för en riktigt kul tripp... ☺️ Edit: Jag ska iväg nu men är tillbaka i natt, var gärna konkreta i frågor och ev anmälningar så vi kan bli klara så snart som möjligt... /Lilleman Redigerat 8 juli 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 9 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2008 (redigerat) Wird es keine Reise dieser Zeit oder nicht? 😲😄 Es schaise, sollte es zischen aus dieser Zeit auch 😳🙂 Redigerat 9 juli 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 juli 2008 Dela Postat 9 juli 2008 Wird es keine Reise dieser Zeit oder nicht? 😉😄Es schaise, sollte es zischen aus dieser Zeit auch 😉😄 isch nu talar du sådär obegripligt igen.. nu förstår jag ingenting!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 9 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2008 Wird es keine Reise dieser Zeit oder nicht? 😄😄Es schaise, sollte es zischen aus dieser Zeit auch 😉😄 isch nu talar du sådär obegripligt igen.. nu förstår jag ingenting!!!! 😄 Ok, jag översätter fritt... Blir det ingen resa denna gången heller eller..? Skit om det ska rinna ut i sanden igen... 😉 Jag tycker det är lika bra att få lite form på det nu, då har man ju lite och se fram emot... Annars får vi väl ta en personbil... 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 9 juli 2008 Dela Postat 9 juli 2008 Wird es keine Reise dieser Zeit oder nicht? 😄😄Es schaise, sollte es zischen aus dieser Zeit auch 😉😄 isch nu talar du sådär obegripligt igen.. nu förstår jag ingenting!!!! 😄 Ok, jag översätter fritt... Blir det ingen resa denna gången heller eller..? Skit om det ska rinna ut i sanden igen... 😉 Jag tycker det är lika bra att få lite form på det nu, då har man ju lite och se fram emot... Annars får vi väl ta en personbil... 😄😄 Klart det ska bli en resa, får peppa alla andra - Det kommer bli KUL! 😄 Personbil eller inte, jag är på vilket som 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 9 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2008 Wird es keine Reise dieser Zeit oder nicht? Es schaise, sollte es zischen aus dieser Zeit auch 😉😄 isch nu talar du sådär obegripligt igen.. nu förstår jag ingenting!!!! 😄 Ok, jag översätter fritt... Blir det ingen resa denna gången heller eller..? Skit om det ska rinna ut i sanden igen... 😉 Jag tycker det är lika bra att få lite form på det nu, då har man ju lite och se fram emot... Annars får vi väl ta en personbil... 😄😄 Klart det ska bli en resa, får peppa alla andra - Det kommer bli KUL! 😄 Personbil eller inte, jag är på vilket som 😄 Ja, men vi skulle ju behöva bli några till och få bekräftat av alla... Då är det bara att boka och vänta... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 16 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 16 juli 2008 Det finns alltså 2 platser kvar på resan 9-12 oktober till et pris av 1 3-1 400kr inklusive 2 övernattningar båt, buss och bränsle .... 😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 Det finns alltså 2 platser kvar på resan 9-12 oktober till et pris av 1 3-1 400kr inklusive 2 övernattningar båt, buss och bränsle .... 😛😛 Yes, kom igen nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 24 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2008 "Bump" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 "Bump" 😄 Är fortfarande på och tänker inte dra mig ur. Så räkna in mig! 🙂 Några fler vore kul, så att det blir av 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
creel (oregistrerad) Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Thomann är inte Europas största musikaffär. Music Store Professional är det: http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Thomann är inte Europas största musikaffär.Music Store Professional är det: http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ Jepp. Jag postade det här i tråden för ett par veckor sedan, men det inlägget är borttaget. Skumt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Vilken suverän idé. ☺️ Kan nog dock inte åka med även om jag helst ville, har skolan jag måste tänka på. Även bristen på pengar, men har ändå tänkt handla från Thomann snart. Hoppas idén skrider till handling snart! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 augusti 2008 Dela Postat 24 augusti 2008 Gah, skulle vara kanonkul, och lämpligt iom att jag måste handla in en hel del. Men är osäker på om jag är upptagen vid de datumen. :S Ska kolla lite mer på saken, annars är jag gärna på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 25 augusti 2008 Dela Postat 25 augusti 2008 Tyvärr så kommer jag att vara ute på turné de datum som är på förslag här. Så om det fortfarande är dessa datum som det handlar om så kan inte jag följa med tyvärr. /Henning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 augusti 2008 Dela Postat 25 augusti 2008 Låter svinkul det där! Men jag kan tyvärr inte, kanske nästa år! ☺️ Att åka på roadtrip, se Tyskland, besöka Thomann, köpa musikprylar billigare samt träffa er tokstollar IRL. 😛 Ha så kul om det nu blir av! Vänliga hälsningar Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Fattar inte poängen med att handla hos detta hypade Thoman som alla snackar om här jämt och ständigt, när det finns ebay både i USA och i flera Europeiska länder, det finns generalagenter man tar kontakt med själv (om man har företag förstås) och handlar fan så mycket billigare ifrån än vad detta handlar om...går alldeles utmärkt!Ålandsbåten/Tyskbåten med fylla och svineri kan jag vara utan...till för amatörer och pissorvar å hans polare---bunkrar gör jag i Danmark...om jag nu finner lyckan i det, troligtvis inte...bekvämare att handla på bolaget i närheten men om man semestrar kan man ju passa på. 😎 Det handlar ju inte om det! Det handlar om att kunna känna.ta på och spela på instrumentet innan man köper. Ljudkort, billigare instrument kan jag köpa via postorder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Skulle vart roligt att åka ner men det är la ingen person som får komma in och handla?.Eftersom det är en familjeföretag och ligger på deras familjegård vad jag har uppfattat det som. Va? Vad pratar du om? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Jaha men bidde det nåt eller? Det här var ju en bra idé om inte annat så för att få komma ut lite och samtidigt klämma på prylarna. Förmodar att man får åka själv om det ska bli nåt. Vi får se vad som händer och fötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 24 augusti 2009 Dela Postat 24 augusti 2009 Förmodar att man får åka själv om det ska bli nåt. Vi får se vad som händer och fötter. hehe det är nog så ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rockstone Postat 25 augusti 2009 Dela Postat 25 augusti 2009 (redigerat) låter bra detta Redigerat 25 augusti 2009 av rockstone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 25 augusti 2009 Dela Postat 25 augusti 2009 åh va härligt, den årliga "Thomann"-bumpen =) ...Fortfarande en bra idé men verkar aldrig bli av? Ni vet la att denna tråden e från 2005? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.