tordA Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 utan att behöva vänta 20sek. mellan varje ????? 😉 floodcontroll, my foot... 😉
hegobald Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Håller med dig TordA. Nu med ny vass server så ska inte 20-sekunderspausen vara nödvändig på sökfunktionen i alla fall.. Och om det ska vara en floodcontroll så ska det hellre vara efter ett visst antal gjorda sökningar från samma IP i stället för nu på en gång 😛
Björn Olsberg Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Jamenja, det är klart att den spärren ska bort med nya servern. Så. Vips. (passade på att öka storleken på max antal PM i Inkorgen från 150 till 250).
Björn Olsberg Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 (redigerat) GULD Mäster O, Guld 😛 Tänk att man kan göra någon glad en måndagskväll, nästan en motsägelse i termer. 😆 Ut å sök nu för tusan. EDIT: Tack för att du påpekade 20-sekundersspärren, den har helt glömts bort efter uppdateringen. Redigerat 28 november 2005 av Olsberg
Majken Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Ja djävlar nu vet jag vad jag gör fram till jul, här ska sökas och pm'as utan guds nåde! 😛 /Majken
VacUm Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 (passade på att öka storleken på max antal PM i Inkorgen från 150 till 250). TACK!
hegobald Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Ja djävlar nu vet jag vad jag gör fram till jul, här ska sökas och pm'as utan guds nåde! 😄 /Majken Majken ska sPMamma! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.