Biorno (oregistrerad) Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Hej, Finns det någon som gjort nån låt utan sång som man skulle kunna få prova att lägga sång på. Bara för att höra hur illa det låter samt att få lite mixningsvana (vad jag nu ska med det till men...) Vore kul iaf ! //Björn
Eternal Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Jag har tusentals. Eller i alla fall några stycken! Pm:a mig om intresset fínns kvar!
Biorno (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har tusentals. Eller i alla fall några stycken! Pm:a mig om intresset fínns kvar! Ingen som har något gammalt som ligger som någon redan sjungit in bara för att öva på och få lite kritik?
Eternal Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har tusentals. Eller i alla fall några stycken! Pm:a mig om intresset fínns kvar! Ingen som har något gammalt som ligger som någon redan sjungit in bara för att öva på och få lite kritik? Sådär nu har jag pm:at dig. Allt är klart. Karaoke, original och text. Men kom ihåg att jag måste höra din version senare 😆 Jaja, tror inte låten är så svår att sjunga.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.