Lundin Postat 5 maj 2004 Postat 5 maj 2004 Finns ett fett företag som heter Lucid och om jag inte missminner mig tillverkar dom A/D omvandlare...akta dig för att bli internationellt känd då bara 😉 Lhucid-fer /D
Defluo Postat 5 maj 2004 Postat 5 maj 2004 Pickman's Medley vore rätt tufft.. om man gillar Lovecraft iaf 😉
Utan Namn Postat 6 maj 2004 Trådstartare Postat 6 maj 2004 Finns ett fett företag som heter Lucid och om jag inte missminner mig tillverkar dom A/D omvandlare...akta dig för att bli internationellt känd då bara 😆 Lhucid-fer /D Hehe men jag ska ju stava med ett H också, så det är nog inga problem. 🙂
Lundin Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Hehe men jag ska ju stava med ett H också, så det är nog inga problem. 🙂 Yepp..now we proudly present: LhucidKom ihåg var du läste varnigstexten först bara... 😆 /D
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 under sent 70tal hetter vi "The No Name Band" 😆 om ni har svårt att bestämma er: Descideless 🙂 Är du gotlänning, eller fanns det fler No Name Band?
Utan Namn Postat 6 maj 2004 Trådstartare Postat 6 maj 2004 då kan man säga att killen har bestämt sig då 😆🙂 Jo jag känner mig säker till 90% iaf.. Men det kommer ju ta ett tag innan ny hemsida och sånt är klart 🙂
Powel Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 (redigerat) "The nameless one" 🙂 finns en kille som går under namnet "Man with no name"...underbar goa musik!!!! Redigerat 6 maj 2004 av Powel
leere Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Har en hel del namn på lager, men det beror på vad det är för musik du/ni sysslar med. Något namn kan jag dela med mig 🙂 .
Utan Namn Postat 7 maj 2004 Trådstartare Postat 7 maj 2004 "The nameless one" 🙂 finns en kille som går under namnet "Man with no name"...underbar goa musik!!!! Jo fan, han är (eller var kanske..) jävligt grym på goa. 😱
Powel Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Jo fan, han är (eller var kanske..) jävligt grym på goa. Han lever än idag, han gör musik än idag, och han ÄR fortfarande grym!! 😄
Utan Namn Postat 12 maj 2004 Trådstartare Postat 12 maj 2004 Jo fan, han är (eller var kanske..) jävligt grym på goa. Han lever än idag, han gör musik än idag, och han ÄR fortfarande grym!! 😄 coolt 😉
Con-bah (oregistrerad) Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 nä, Man with no name var bättre förr, säger bara 'teleport' från mitten av 90-talet 😉 Lucid är för övrigt att "vara medveten att man drömmer då man drömmer", en helt otrolig känsla som händer mig ett par gånger i månaden Schysst namn om du ska producera psytrance, blire samma linje du kört innan? Lite mer "drömlik" musik hade ju passat helt klockrent med tanke på namnet! 😄
Utan Namn Postat 12 maj 2004 Trådstartare Postat 12 maj 2004 nä, Man with no name var bättre förr, säger bara 'teleport' från mitten av 90-talet 🙂 Lucid är för övrigt att "vara medveten att man drömmer då man drömmer", en helt otrolig känsla som händer mig ett par gånger i månaden Schysst namn om du ska producera psytrance, blire samma linje du kört innan? Lite mer "drömlik" musik hade ju passat helt klockrent med tanke på namnet! 😎 Jo teleport är fet. Jo jag tyckte Lucid passa bra om man håller på med psy trance. Kommer nog köra samma musik som innan, men med lite mer pads kanske 😄 Lhucid.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.