Lilleman Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 (redigerat) Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... 😮 Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 😠 Tack! Redigerat 5 augusti 2006 av Lilleman
tbruce Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag ser ingen ny avatar... 😮 Cacheproblem måhända?
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 😏 Tack! Eller så har Lilleman blivit en del av en Hammond B3? STEP AWAY FROM THE HAMMOND, SIR!
Lilleman Postat 27 november 2005 Trådstartare Postat 27 november 2005 Jag byter avtar... Tröttnade på den gamla... 😲Den nya är en del av en Hammond B3 ifrån -63... 🥰 Tack! Eller så har Lilleman blivit en del av en Hammond B3? STEP AWAY FROM THE HAMMOND, SIR! Inte än... Kanske om jag säljer segelbåten och besöker US en gång... 😠 Än så länge får det räcka med TTR-100 och M-100... och mitt gamla renoverade 143 lesley, Hammond dom oxå givetvis... 🥰
Neosus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag är inte avis neeej då inte alls aaaavis neeeeheeej da. 😠
Lilleman Postat 1 december 2005 Trådstartare Postat 1 december 2005 Lite dålig timing med avtar byte när alla byter till Jul-avtar... Men jag får väl trösta mej med Ton(h)julen... 😛
Lilleman Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Jag känner att hösten närmar sej och en film-period kommer närmare... 🙂 Känslan är viktig... 😉 Redigerat 5 augusti 2006 av Lilleman
Nexustwins Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Lite dålig timing med avtar byte när alla byter till Jul-avtar... Men jag får väl trösta mej med Ton(h)julen... 🙂 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.