Linus Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Take That har nu officiellt bekräftat att de återförenas för en turné. Gruppen splittrades efter att Robbie Williams satsade på sin solokarriär. Nu gör Howard Donald, Mark Owen, Gary Barlow och Jason Orange comeback, fast utan Robbie. Rykten säger att medlemmarna får 1 miljon pund (ca. 14 miljoner kronor) var för turnén. Källa: BBC: Take That get ready for comeback Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
teddawid Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Couldn't care less... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonnyEklund Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Couldn´t agree more Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Känns ju dumt när att den stora stjärnan saknas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Känns ju dumt när att den stora stjärnan saknas. Men har var inte det när TT fanns. Det var först efter han blev det. Börjar gossarna få slut på cash månne? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Känns ju dumt när att den stora stjärnan saknas. Men har var inte det när TT fanns. Det var först efter han blev det. Börjar gossarna få slut på cash månne? 😉 Nä ja vet men i dagens läge så tror jag att han skulle vara en förutsättning för en lyckad comeback Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Känns ju dumt när att den stora stjärnan saknas. Men har var inte det när TT fanns. Det var först efter han blev det. Börjar gossarna få slut på cash månne? 😉 Nä ja vet men i dagens läge så tror jag att han skulle vara en förutsättning för en lyckad comeback Jag är inte lika säker på det. Kids duvet, det skiter väl i det? Hade RW varit med kanske TT hade fått en äldre publik dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 november 2005 Trådstartare Dela Postat 26 november 2005 Men Take That har väl bara äldre publik nu? Inga tonårsflickor skriker efter Gary Barlow & co. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Men Take That har väl bara äldre publik nu? Inga tonårsflickor skriker efter Gary Barlow & co. Det tror inte jag. Men man tror vad man vill och så får man se vad som händer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Då väntar vi bara på "Bay City Rollers" reunion 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.