Jump to content
Annons

Electronica, Första steget till nirvana

Recommended Posts

agnus (oregistrerad)
Postat

ok, regler..

direktsändning från lagboken:

# LÅTNAMN: Aurora

# ARTIST/GRUPP: Ok, än så länge har alla mina tunes var sitt artistnamn. De här ä OneEye

# GENRE: Electronica/Film

# LÅTLÄNGD:1:29

# KOMPOSITÖR:

# PRODUCENT:

# EV. MEDVERKANDE:

# INSPELNINGSÅR: 05

# FORMAT: mp3

# STORLEK: 2.05MB

# STATUS: färdig

* LÅTLÄNK:

För den här beten använde jag mej utav N.I. Absynth, och _endast_ Absynth. Hittade en inspelningsfunktion inuti instrumentet där ja komponerade musiken, ett lager i taget.

Känns lite taskigt å hosta fram melodier på rak arm utan direkt inlevelse, men shit, ja fastnade i trans efter timmarna ja lyssnat på´n.

ps. De första gångerna folk hört den tycks inte gett något intryck, så ja antar att den behöver en del tid för å växa till sig i öronen.

tummen upp

// agnus

Annons
Postat (redigerat)

Har hört det här förut, men tycker fortfarande att det är häftigt. 🙁 Massivt och gott om utrymme i låten, och skönt med panoreringar. Inget att klaga på för tillfället.

Mäktigt! 😛

\D

Edit: Glömde nästan. Välkommen till studio.forum, nykomling! 😎

Redigerat av Danabacken
Postat

Med de pampiga introt som kommer vid ca 18 sek så trodde jag låten skulle svälla ut till nått grandiost....men så blev det inte. Fast jag tycker det låter helt ok, mycket troligen tack vare att jag gillar ljuden och soundet som är typiskt för absynth.

Mest imponerad är jag av det faktum att du spelat in? det i Absynth. Visste inte ens att det gick, så jag blev tvungen å kolla och jovisst fanns det en record funktion! 😛 Bra gjort att lyckas utnyttja den funktionen! 🙁

//Micke...

agnus (oregistrerad)
Postat

jah! visst är de häftigt me record funktionen. blir mer begränsad till omständigheterna vilket ger mej större känsla av frihet på nå sätt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.