agnus (oregistrerad) Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 ok, regler.. direktsändning från lagboken: # LÅTNAMN: Aurora # ARTIST/GRUPP: Ok, än så länge har alla mina tunes var sitt artistnamn. De här ä OneEye # GENRE: Electronica/Film # LÅTLÄNGD:1:29 # KOMPOSITÖR: # PRODUCENT: # EV. MEDVERKANDE: # INSPELNINGSÅR: 05 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2.05MB # STATUS: färdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag För den här beten använde jag mej utav N.I. Absynth, och _endast_ Absynth. Hittade en inspelningsfunktion inuti instrumentet där ja komponerade musiken, ett lager i taget. Känns lite taskigt å hosta fram melodier på rak arm utan direkt inlevelse, men shit, ja fastnade i trans efter timmarna ja lyssnat på´n. ps. De första gångerna folk hört den tycks inte gett något intryck, så ja antar att den behöver en del tid för å växa till sig i öronen. tummen upp // agnus
Danabacken Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 (redigerat) Har hört det här förut, men tycker fortfarande att det är häftigt. 🙁 Massivt och gott om utrymme i låten, och skönt med panoreringar. Inget att klaga på för tillfället. Mäktigt! 😛 \D Edit: Glömde nästan. Välkommen till studio.forum, nykomling! 😎 Redigerat 25 november 2005 av Danabacken
MJInc Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Med de pampiga introt som kommer vid ca 18 sek så trodde jag låten skulle svälla ut till nått grandiost....men så blev det inte. Fast jag tycker det låter helt ok, mycket troligen tack vare att jag gillar ljuden och soundet som är typiskt för absynth. Mest imponerad är jag av det faktum att du spelat in? det i Absynth. Visste inte ens att det gick, så jag blev tvungen å kolla och jovisst fanns det en record funktion! 😛 Bra gjort att lyckas utnyttja den funktionen! 🙁 //Micke...
agnus (oregistrerad) Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 jah! visst är de häftigt me record funktionen. blir mer begränsad till omständigheterna vilket ger mej större känsla av frihet på nå sätt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.