Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det dÀr Àr Justin King. StÀmningen vÄgar jag inte sÀga nÄgot om men det verkar vara nÄgon slags öppen stÀmning vÀl?

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Med tanke pÄ dom ackord man ser att han tar och ljudet i sig skulle jag gissa pÄ att han har en helt normal stÀmmning. E, A, D, G, B, E.

• 3 veckor senare...
Postat

Gitarren Àr nedstÀmd till D pÄ mörkaste E-strÀngen

STINKEY: Det Ă€r ju klart att han spelar ett E ackord, ja, men det behöver ju inte betyda att han spelar den mörka E-strĂ€ngen, som Ă€r nedstĂ€md till D đŸ„°

Postat (redigerat)

Prestation att spela sÄ pass bra pÄ en liten ukulele eller vad fan det nu Àr för gura??

Han flippar ur pÄ slutet ocksÄ...

LÄNK

Redigerat av ztevie
Biorno (oregistrerad)
Postat
Prestation att spela sÄ pass bra pÄ en liten ukulele eller vad fan det nu Àr för gura??

LÄNK

Han var helt enkelt sÄ ini*** grym !

Postat

LÄNK

Ukulele? SÄ liten ser den vÀl inte ut?

Postat (redigerat)

LÄNK

Ukulele? SÄ liten ser den vÀl inte ut?

Ser ut som en tenorgitarr. 4 strÀngar iaf.. StÀms som en tenorbanjo CGDA eller fyra ljusaste pÄ gitarr DGBE.

edit: stavar som jag luktar

Redigerat av Rix
Postat

Ehhh.... 4 strÀngar? Har jag missat nÄgot, men det ser ut som en helt vanlig akke för mig. Och den har... hmmm, 1,2,3,4,5,6... sist jag rÀknade...

đŸ˜±

Postat
Ehhh.... 4 strÀngar? Har jag missat nÄgot, men det ser ut som en helt vanlig akke för mig. Och den har... hmmm, 1,2,3,4,5,6... sist jag rÀknade...

đŸ˜±

Jag menade kinesens gura.. Inte Justin King som spelar pÄ sponsrade asdyra Larrivée-guror..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.