Who the fuck is billy Jo? Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Har gjort min första låt och vill ha lite åsikter om den..framförallt på trummorna så säg vad ni tycker så här är den😆
tbruce Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Två klick är alltid ett för mycket, särskilt när det är typ omöjligt att hitta var man ska klicka även om man letar. Följ reglerna också.
Neko Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Reglerna hittar du här och finns inte där för att vi ska peta upp dem i näsan på dig när du gör fel, utan för att andra ska se vad det är de laddar hem, och vem som gjort den. För om de inte vet vad det är för något, är nog risken stor att de struntar i att lyssna. Det postas väldigt många demos varje dag, och få orkar lyssna på alla. Skriv nått intressant, så lockar du till lyssning. Skriv gärna mer vad du vill ha kommenterat, mer än trummorna (Skriv dessutom inte att det är din första låt, ser inte bra ut 😕 Precis som att man aldrig ska säga att det är första gången man spelar live när man spelar live första gången..., ursäkta dig aldrig, var stolt). Skriv vad du är nöjd med, för då vet de som lyssnar ännu bättre vad de kan koncentrera sig på. Sist men inte minst rekommenderar jag starkt den lilla rutan för bifogade filer, som gör att du inte behöver länka vidare till något annat ställe, utan låten finns lättåtkomligt redan i ditt inlägg som en bifogad fil! 😱
stajo Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 hm lägg upp den på forumet istället vettja... det tar ju minst 7 minuter att ladda hem från det där minst sagt spektulära stället (så jag gav upp) samt får man massa naket på köpet...
Jejje Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 hm lägg upp den på forumet istället vettja... det tar ju minst 7 minuter att ladda hem från det där minst sagt spektulära stället (så jag gav upp) samt får man massa naket på köpet... Gav du upp då och började fulsurfa istället? 🙂
Richie76 Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 hm lägg upp den på forumet istället vettja... det tar ju minst 7 minuter att ladda hem från det där minst sagt spektulära stället (så jag gav upp) samt får man massa naket på köpet... Skulle ta 40 sek för mig! 🙂 ojojoj.. Jag röstar oxå på att du lägger upp den på forumet!
Who the fuck is billy Jo? Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 (redigerat) Okej jag testar igen så får vi se hur mycket fel det blir den här gången 😏 LÅTNAMN: This is not you ARTIST/GRUPP: Gee Dee A's GENRE: punk/rock/pop (?) LÅTLÄNGD: 2:33 KOMPOSITÖR: Peter Wallbom PRODUCENT: Peter Wallbom EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) mp3 STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 5,83 Mb STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) Ej sång pålagd ännu LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycker ni kan förbättras när det gäller trummorna framförallt? och sen låten i helhet EDIT: Verkade inte funka att bifoga filen så nu har jag laddat upp den på en ftp.. Redigerat 26 november 2005 av Who the fuck is billy Jo?
bimbambop Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Vart inget naket denna gång heller 😱 Men en låt blev det nu iaf 😮 Ja, som första låt (är det btw den första du gjort, första du spelat in eller första på forumet?) så är det inte illa pinkat alls. Man saknar ju sången, men den kommer väl? Det som framförallt måste styras upp vad gäller trummorna är crasharna som flyger omkring i mixen för ofta och på för hög nivå.
Who the fuck is billy Jo? Postat 27 november 2005 Trådstartare Postat 27 november 2005 ^Det är den första jag spelat in helt på egen hand..Jag har tänkt på crascharna också och dom ska fixas till vid tillfälle
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.