Lindeberg Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Idag 13.00 spelar jag skivor igen: sub7.se Bland annat blir det smyglyssning på första släppet på min nya label, Cryos (dbd) übergrümma 'Empathic'. Dessutom kommer jag spela två specialgjorda mashups, en supertuff Madonna-bootleg och så massor av ny fin eftermiddagshouse! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Schysst att det går framåt o uppåt för dig danne.. 😉 lycka till med spelningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Tack! Glöm nu inte å lyssna också, det blir inte bara elak tekknå. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Och då ska jag stå och undervisa en klass i hur städer har utvecklats från antiken till nutid... hurra... Trist att jag ska missa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joonas Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Nu är det äntligen dags för detta! 😕 *lyssnar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Kul! Första låten: Cryo - Empathic ...släpps på mein label Dumb 12/12! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Nämen sedär, nu upptäckte jag att jag faktiskt kan lyssna på Sub7-grejorna med min mac! Varken iTunes eller WMP har velat spela upp filerna, men Audion visade sig klara det utmärkt. Eftermiddagen är räddad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Här är hela listan: 1. Dangerous Dan Intro 2. Cryo - Empathic - Dumb 3. Kristoffer Zaar - Instant Insanity Drugs - Furry 4. Emotions - CDR 5. Killswitch Rocker - Ghetto Battle - Bevlar User 6. Dumb Dan - 420 Disco - Jivetrax 7. Daft Punk - Robot Rock (Adjuster Remake) - CDR 8. Özgür Can & Dumb Dan - Bloody Mary (Cryo Remix) - Bevlar User 9. Lifelike - Adventure - Eyezcream 10. Özgür Can & Dumb Dan - Data Data - Furry 11. Rouzbeh Delavari - Think Inspiration (Özgür Can Remix) - Only 12. Maniac Heads - Emotions - Kitschy Promo 13. Kassette - Mort D'un Amant (Dumb Dan Remix) - Bevlar 14. Prince - Sexy Dancer - Warner 15. MoD - Perfeccion Musical - LAY 16. Roman Pushkin - Direction (Groovedust Remix) - Chicaria 17. Pimenov - Rockstar (Mashtronic Remix) - Oven Ready 18. Booty Inc - Hung Up - CDR 19. Grauzone - Eisbär + Mashtronic - Different Feeling - DD Edit 20. Jonas Dunkel - Bongo Music - Bevlar 21. Özgür Can - Just Go With It + Donna Summer - I Feel Love - DD Edit 22. Mashtronic - Twisted Sense - CDR 23. unknown - CDR 24. Kraftwerk - Numbers / Computer Love - EMI Just nu: Rouzbeh Delavari - Think Inspiration (Özgür Can Remix) - Only Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joonas Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Jag gillar mycket Dans egna låtar, "420 Disco" är bländande. "Mort D'un Amant" (spelas just nu!) är också någonting jag väntar mykcet på att få ladda ned från Bevlar hemsidan. Det har varit ganska mer elektroniskt än i förra månadens show... "Dangerous Dan Intro" 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Men nu är det ju Prince!! 😳 Grymt oelektroniskt! Tack förresten. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Men nu är det ju Prince!! 😎 Grymt oelektroniskt! Jag tycker mig höra gott om elektronik i den 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Men nu är det ju Prince!! 😎 Grymt oelektroniskt! Jag tycker mig höra gott om elektronik i den 😳 Jaja men du fattar! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Gött nu hann jag med oxå!!... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Bootleg tajm 😳 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Håll med om att den gör låten 1000000 gånger bättre! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joonas Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Unknown? Det här är ju nånting jag hört förr. Kanske nånting med Gwen Stefani hade det att göra? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 😳 Kanske det. Och nu ska det tokdistas lite Kraftwerk, sen är det helg! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.