Björn Olsberg Postat 28 april 2004 Dela Postat 28 april 2004 I ljudformatstestet som vi skriver om i tidningen tänkte vi snart skicka ut testpaketet. Om du inte redan har anmält dig för testet och vill delta, läs instruktionerna i senaste numret. Formaten som testas: Ogg Vorbis, lc aac, he aac, mp3 och wma. Samtliga i 64 och 128 kbps. Bästa hälsningar, .björn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 april 2004 Dela Postat 28 april 2004 Anmält mig, men inte fått ngn bekräftelse. Men jag antar att man får bekräftelsen med det testpaketet? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zkronk Postat 28 april 2004 Dela Postat 28 april 2004 Jag har också anmält mig, men inte fått någon bekräftelse på det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 28 april 2004 Dela Postat 28 april 2004 läser instruktionerna ... funderar ... återkommer med svar snart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 29 april 2004 Trådstartare Dela Postat 29 april 2004 Länkar till ljudformatstestet gick inte ut förrän några timmar sedan. Vi samlade ihop alla anmälningar till ett sjok. Anmälda hittills: 164 st! Det största testet vi har hittat hittils ligger på drygt 40 testare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zkronk Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Jag är som sagt var anmäld, men kan tyvärr inte deltaga eftersom jag fick se att 64kbps-filerna jag skulle testa var på ca. 62Mb 😛 Lite väl mycket för mig som sitter på 56k-modem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 april 2004 Trådstartare Dela Postat 30 april 2004 Jag är som sagt var anmäld, men kan tyvärr inte deltaga eftersom jag fick se att 64kbps-filerna jag skulle testa var på ca. 62Mb 😛Lite väl mycket för mig som sitter på 56k-modem... Sådant går att lösa. Svara på brevet med instruktionerna skickades, så vet jag vem i testgruppen du är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.