Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Min klass och jag åker på studieresa till Stocholm på torsdag så jag vill fråga efter lite addresser till dom musikbutiker som finns där. För tillfället är jag pank men att få provklämma på en virus säger man inte nej till. 😆

Annons
Postat (redigerat)

På Götgatan (T-bana, Slussen upgång Hökens gata) har du KBC= Keyboard city (om den nu finns kvar, det var ett tag sen jag var i Sthlm). Vid Medborgarplatsen kommer ej ihåg gatans namn så har du Estrad musik (bäst enl mig), Sen har du Jam, som jag ej vet gatans namn, men kolla i Gula-s, Jo och sen har du ju Deluxe musik, kolla Gula-S.

Ha en trevlig vistelse!

Mvh / Starion. 😆

Redigerat av Starion
Postat

KBC finns inte kvar på götgatan.. Estradmusik / Folkungagatan 54 ( ligger vid medborgarplatsen , tunnelbanans gröna linje )har en Virus C Rack inne för kläm-o-pill...har f:ö alesis Eon, Alesis andromeda, och ett par Nord lead:ar + massa annat o klämma på oxå...

Sen finns JAM, Roslagsgatan 14 i Vasastan och Deluxe Music / Flemminggatan 71, Kungsholmen

/D

Postat

Vad hände med KBC? Jag skulle dit för några år sen och upptäckte att den var borta. Hamnade i en hetsig diskussion med ENIRO om ny adress innan dom klämde ur sig nån gata i Hammarby industriområde. Minns inte varför men jag var desperat och drog dit, inte fan låg det ngt KBC där heller..., det var telefonisten som hade förväxlat det med något annat företag tror jag, Kjälls Bijouteri & Chark AB eller nåt...... 😕

Postat

Tack för alla tipsen men tyvärr var mit schema för tight. Jag han bara till Jam innan allt stängde.

Postat
Vad hände med KBC? Jag skulle dit för några år sen och upptäckte att den var borta. Hamnade i en hetsig diskussion med ENIRO om ny adress innan dom klämde ur sig nån gata i Hammarby industriområde. Minns inte varför men jag var desperat och drog dit, inte fan låg det ngt KBC där heller..., det var telefonisten som hade förväxlat det med något annat företag tror jag, Kjälls Bijouteri & Chark AB eller nåt...... 😄

Öjj..Hammergreller ( heter du så i USA?)..dom kanske byte inriktning? 🙂

Ärligt talat vet jag inte om dom bytte namn eller hur det var...

Kavoletti's Basooka Club kanske?

/D

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.