Fredster Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 En helt irrelevant fråga, men jag måste stilla min nyfikenhet. Hur många här inne spelar nätpoker? Själv är jag påloggad varje kväll och har märkt att när jag borde jobba med en mix eller dyl så går min tid åt till poker allt som oftast. //Fredster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Det händer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Hexulu @ Pokerstars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cliff Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Ibland, tycker det är en lysande avkoppling när öronen behöver vila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ierker Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 spelar hellre live 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 24 november 2005 Trådstartare Dela Postat 24 november 2005 spelar hellre live 😄 Jag med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 24 november 2005 Trådstartare Dela Postat 24 november 2005 (redigerat) Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Nice! Jag håller på att dra ihop en "pokernight" med 100 deltagare. Så det är bara att anmäla sitt intresse. Kommer att ske i januari någon gång. EDIT: heter förövrigt Fredster på det sajter jag spelar på. Redigerat 24 november 2005 av Fredster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Arghh!!! Kan man inte bara kröka utan att varken prata sport eller spela poker?! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Nice! Jag håller på att dra ihop en "pokernight" med 100 deltagare. Så det är bara att anmäla sitt intresse. Kommer att ske i januari någon gång. EDIT: heter förövrigt Fredster på det sajter jag spelar på. Ha! Vilken nivå pratar vi? Jag är glad amatör och kan reglerna typ. Räcker det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ierker Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 VacUm: det gör det bara svårare att spela mot dig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 VacUm: det gör det bara svårare att spela mot dig 😠 Hehe precis, helt oläsbar 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 VacUm: det gör det bara svårare att spela mot dig 😠 Ju sämre, desto bättre alltså..? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 VacUm: det gör det bara svårare att spela mot dig 😛 Ju sämre, desto bättre alltså..? 😛 Typ. En spelare med 0 erfarenhet spelar helt random. Han vet ju inte hur han ska spela, eftersom han, som sagt, inte är bra. Och då blir det mest att han testar sig fram. Och dom erfarna motståndarna har ingen som helst koll på honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 VacUm: det gör det bara svårare att spela mot dig 😛 Ju sämre, desto bättre alltså..? 😛 Typ. En spelare med 0 erfarenhet spelar helt random. Han vet ju inte hur han ska spela, eftersom han, som sagt, inte är bra. Och då blir det mest att han testar sig fram. Och dom erfarna motståndarna har ingen som helst koll på honom. Det blir helt enkelt mer slumpmässigt spel? Det kan jag förstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Jag är troligen ganska lätt att spela av pengarna. Grejjen är den att jag inbillar mig att jag är väldigt smart (speciellt under inflytande av alkoholhaltiga drycker) och tror jag har koll när jag spelar kort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grannen Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Nätpoker? Är det samma sak som att lägga upp en låt på demoforum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Nätpoker? Är det samma sak som att lägga upp en låt på demoforum? Nej, det är inte samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 24 november 2005 Trådstartare Dela Postat 24 november 2005 Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Nice! Jag håller på att dra ihop en "pokernight" med 100 deltagare. Så det är bara att anmäla sitt intresse. Kommer att ske i januari någon gång. EDIT: heter förövrigt Fredster på det sajter jag spelar på. Ha! Vilken nivå pratar vi? Jag är glad amatör och kan reglerna typ. Räcker det? Vi pratar vilken nivå man vill prata om. Vissa är amatörer vissa är "proffs" och vissa är ingenting alls. Och självklart så blir det starka drycker till 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Då blir nästa studioforumpartajj en pokerkväll! Jag är på utan att blinka. Nice! Jag håller på att dra ihop en "pokernight" med 100 deltagare. Så det är bara att anmäla sitt intresse. Kommer att ske i januari någon gång. EDIT: heter förövrigt Fredster på det sajter jag spelar på. Ha! Vilken nivå pratar vi? Jag är glad amatör och kan reglerna typ. Räcker det? Vi pratar vilken nivå man vill prata om. Vissa är amatörer vissa är "proffs" och vissa är ingenting alls. Och självklart så blir det starka drycker till 😄 Jag är proffs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Spelar aldrig, men har varit på flera intervjuer på en av sveriges största nätpokerföretag. Valde att inte gå vidare med det jobbet, även om det verkade schysst och ganska cool grej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Jag är proffs. Härligt! Jag ser fram emot en drabbning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 december 2005 Dela Postat 4 december 2005 Startade med 1000$ vid 16 idag...Slutade en timme senare med 12800$ Betson Rules... Synd bara att det var FAKEMONEY 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 december 2005 Dela Postat 4 december 2005 Det händer... Uppdaterar "Det händer..." till "Jag är hooked..." 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 (redigerat) Ok.. ska vi kanske sammanställa var alla spelar.. Vore en idé om vi ska köra en Happening... Själv sitter jag på Betsson Betsson Online Poker Som jag anser är smidiga och har möjligheter att låta spelaren köra med fakemoney 2 x 1000$ / Dygn.. Nickname på Betsson: Twilight_Z Redigerat 5 december 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 (redigerat) Ok.. ska vi kanske sammanställa var alla spelar.. Vore en idé om vi ska köra en Happening... Själv sitter jag på Betsson Betsson Online Poker Som jag anser är smidiga och har möjligheter att låta spelaren köra med fakemoney 2 x 1000$ / Dygn.. Nickname på Betsson: Twilight_Z Då är det ju bättre att köra pokerstars då man får 3 påfyllningar a 1000 chips i timman? Pokerstars.com edit: url Redigerat 5 december 2005 av DjHex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 Mmm va inne och testade den med men tyckte den va seg och grafiken var väl inte den bästa... Men visst för en FORUMHAPPENING kan det va kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 Proffs (är jag definitivt inte)! Har aldrig spelat på nätet. Sist jag spelade var på teknis. Då spelade vi om tändstickor (eftersom spel om pengar var förbjudet). Varje tändsticka värd 1:-. (Detta var på 70-talet, så det var värt lite då). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 december 2005 Dela Postat 5 december 2005 www.poker.com 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.