academic Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Hej, som rubriken anger så undrar jag om någon vet var man kan köpa en komplett karaokemaskin? Dvs en enhet med högtalare och monitor. Jag har sett en sådan maskin men glömde fråga var den var köpt. Allt för att undvika koppla massa sladdar till TV, högtalare osv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Ja, diverse ljuduthyrningsfirmor säljer kompletta paket. Dessa är oftast av väldigt god kvalitet och kostar därefter. Det är också dyrt att köpa till nya skivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
academic Postat 1 december 2005 Trådstartare Dela Postat 1 december 2005 Då får man svara själv igen. Tro det om ni vill men Toys ´r ´us har kompletta maskiner som kostar runt 3000:- Knappast proffskvalite men det fungerar säkert. / Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 1 december 2005 Dela Postat 1 december 2005 (redigerat) Har du provat de häringa sångtv-spelen? Vet inte vad du ska ha din kareoke till men för privat bruk kanske de är något att ha i baktanken! Rätt kul på förfesten, det garanterar jag! Redigerat 1 december 2005 av FredAsp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.