MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Ja, jag roterar bland mina jobbarskor så att dom hinner torka riktigt. Är det ett svettigt yrke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Jag funderar alltså på ett par nya boots. Vad tycker ni om ovanstående? Snart mina skor... 🙁 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Jag funderar alltså på ett par nya boots. Vad tycker ni om ovanstående? Snart mina skor... 🙁 :musik Muuuh!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Mina kalas-pjäxorna är ett par chelseaboots från Sancho Vardagspjucksen har gått många mil Sen har man väl några par gamla slitna sneakers som har sett sina bästa dar 😮 Fina Chelseaboots, vad kostar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Garage Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Fina Chelseaboots, vad kostar? knappa 2 tusen 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Garage Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Jag funderar alltså på ett par nya boots. Vad tycker ni om ovanstående? Snart mina skor... Finns att beställa på milko.se 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 (redigerat) Hmmm....det är ett par handgjorda RM Williams, för 4000;-. Men en site säljer dem för 3200 plus frakt. Men även det är mycket. :musik LISA: Nej, jag skiter i de här skorna! Det räcker ju till en bra stålsträngad gitarr ju! Redigerat 29 november 2005 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Har just tagit fram mina vinterpjuck. Lite tunga, men omöjliga att halka i: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 november 2005 Dela Postat 27 november 2005 Har just tagit fram mina vinterpjuck. Lite tunga, men omöjliga att halka i: 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Ni har fula skor tycker jag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Ni har fula skor tycker jag. 🙂 Visa upp dina dojor då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Här ser ni mina! Vinterpjuxen: Sommar-, vår, höstskorna: Mina inneskor: 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Just nu har jag inga på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silkwood Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Det är Godruns skor! Vi har insett att dom är ute (när vi började hitta dem på rea...), men vi är ganska ute... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 (redigerat) Ähh skit i modet va fri! Redigerat 28 november 2005 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Ähh skit i modet va fri! Fel fel fel fel fel fel fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 (redigerat) This is my pjukks! Puma SKY (stl: 43) Made in China Redigerat 29 november 2005 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Mode... Vad är det? Det enda jag vet om det är Depeche Mode.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Hej! Om mode kan jag säga några saker: 1) Större losers än de som följer modet går nog inte att föreställa sig! Att låta andra diktera vilka kläder du ska bära. Lågt! 2) Om man nu ändå ska köpa kläder vartenda år och går in i butikerna för att göra det, så är det ju väldigt svårt att få tag på helt modefelaktiga kläder, så vad fan... då blir det ju att man köper modekläder i alla fall. Det finns ju liksom inte så mycket annat att välja på. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 1) Större losers än de som följer modet går nog inte att föreställa sig! Att låta andra diktera vilka kläder du ska bära. Lågt! Jahapp... gäller det även de som följer trender inom musiken? Oavsett om man lyssnar eller producerar? Side-chaining är endast för losers kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Icke-mode är ju också en sorts mode... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Hej! Hackeman: man får skilja på konsument- och producentrollen. Som producent är det ditt levebröd och att vara helt fel "ute" inbringar ju inte så mycket inkomster. Att som konsument lyssna enbart på det som är trendigt för att den stora massan ansett det och som bygger på att skivbolagsmän bestämt detta är lika lågt ja. Jag vill bara att folk ska tänka själva. Man kan ju råka tycka om det som är trendigt också. 🙁 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Att som konsument lyssna enbart på det som är trendigt för att den stora massan ansett det och som bygger på att skivbolagsmän bestämt detta är lika lågt ja. Och på andra sidan sitter producenter och följer och föder samma trend. Tycker båda parter är lika mycket offer för kommersialismen. Ser inte varför det ena skulle vara mer eller mindre lågt än det andra. Om något, är det väl de som gör det för att tjäna pengar som säljer sig själva. Och det är lågt. Men inte lika lågt som Glocalnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Att som konsument lyssna enbart på det som är trendigt för att den stora massan ansett det och som bygger på att skivbolagsmän bestämt detta är lika lågt ja. Och på andra sidan sitter producenter och följer och föder samma trend. Tycker båda parter är lika mycket offer för kommersialismen. Ser inte varför det ena skulle vara mer eller mindre lågt än det andra. Om något, är det väl de som gör det för att tjäna pengar som säljer sig själva. Och det är lågt. Men inte lika lågt som Glocalnet. Kör du stridsflygplan Hacke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Gagagagagagaaaaa... gurgel.. hjälp det var nog dom snyggaste skor jag sett! Var har du köpt dom?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Mina sköna ytterskor.. ..och inneskor (dom gröna) .:Fnykis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Replik: 😄 Man köper inte modekläder för att få inkomster, men man tillverkar och säljer dem för att få det. Parallell: inom musikbranschen så har många artister när de blivit äldre erkänt att den musik de spelade var vad som skivbolaget ville ha o.s.v., men att när de blivit äldre fått lite mer valmöjlighet att spela vad de vill. Ganska tragiskt egentligen. Som vi alla vet finns ju inga helt fria valmöjligheter. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Mina sköna ytterskor.. ..och inneskor (dom gröna) .:Fnykis Säker på att det inte är fåtöljer på den nedre bilden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Säker på att det inte är fåtöljer på den nedre bilden? Är det inte lite oförskämt att tala om damers storlek? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Har inget med damer att göra, men jag tycker att de ser ut som, och skulle fungera som, fåtöljer (förutsatt att storleken är den rätta). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.