D Vibe Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Här är mina: Edit: Död länk Vänster uppifrån: gamla slitna Dr.Martens-lågkängor (eller vad det nu kan kallas) Höger uppifrån: gamla slitna promenaddojjor från Reebok. Så jävla sköna 😉 Vänster nerifrån: Favoritskor på sommaren, sandaler rules. Noname! Höger nerifrån: Ganska nyinköpta (inför syrrans bröllop i augusti) "Hush Puppies"-skor. (?) .. jag måste börja bli rätt gammal, för jag tycker fan de är snygga 🙂 Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Det är nu man skulle behövt en digitalkamera. men jag kör på hittade bilder istället. Sånnahär fast Svart/vit/röda Ett par sånnahär Sånnahär Plus två par till men vita med mörkblå/gråa streck Sen har jag ett par ecco dojjor som jag använder när jag kör kostym... EDIT: Alltså totalt 6 par skor. Redigerat 23 november 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Hej! De där Dr Martens var rätt sletna du... 😉 Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv. Har ingen digitalkamera, så det blir för jobbigt. Jag kan säga att jag rätt nyligen skaffat en massa sportskor: mellanblå joggingsskor från Reebok, skitfräcka vita fotbollsskor från Diadora, Adidas handbollssko i blå mocka, tennisskor från Asics (Gel) och sedan tidigare löparsprintdojor spikskor från Karhu, mörkgrå triathlonskor från Timberland, joggingsskor från Reebok i grått. Förutom alla andra svarta skor från Rockport, Ecco etc... 😆 :musik Redigerat 23 november 2005 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Hej! De där Dr Martens var rätt sletna du... 😎 Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv. 😆 :musik Jag har inte behövt knyta upp skor sen dagis kanske... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Hej! De där Dr Martens var rätt sletna du... 😉 Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv. 😆 :musik Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😎 Måste förresten köpa vinterkängor snart. Pazo: Snygga skor! Helt klart! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😆 Måste förresten köpa vinterkängor snart. Pazo: Snygga skor! Helt klart! /Daniel Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt. Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka) Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 😉 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 😎 Redigerat 23 november 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Mina mest använda skor. EDIT: Fan vad kängorna ser stora ut om man ställer skorna sådär. LOL EDIT2: Ja det är M90 Redigerat 23 november 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Men hur fanken får man i foten om skon är snörad hela vägen??? 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Men hur fanken får man i foten om skon är snörad hela vägen??? 😆 :musik man ser till att inte snöra så hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😆 Måste förresten köpa vinterkängor snart. Pazo: Snygga skor! Helt klart! /Daniel Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt. Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka) Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 😉 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 😎 Hehe, lite intressant faktiskt att se vad folk har för skovanor; jag köper inte alls skor speciellt frekvent. 🙂 Dina skor ser iallafall supersköna ut, och är snygga! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Mina mest använda skor. EDIT: Fan vad kängorna ser stora ut om man ställer skorna sådär. LOL Det där ser ut som kängor från kronan =) .. Schysst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Mina mest använda skor. EDIT: Fan vad kängorna ser stora ut om man ställer skorna sådär. LOL Det där ser ut som kängor från kronan =) .. Schysst! Det är det. Troligtvis bland det skönaste jag har gått i (även om det var en viss invänjningsprocess). Redigerat 23 november 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😉 Måste förresten köpa vinterkängor snart. Pazo: Snygga skor! Helt klart! /Daniel Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt. Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka) Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 🙂 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 🙂 Hehe, lite intressant faktiskt att se vad folk har för skovanor; jag köper inte alls skor speciellt frekvent. 🙂 Dina skor ser iallafall supersköna ut, och är snygga! /Daniel Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😎 Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 🙂. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛 Men fan så sköna de är 😄 :D Iof är även de nya skorna sketasköna 😆 Meninte "ingått" sköna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 (även om det var en viss invänjningsprocess). Det brukar vara så med kängor. T.o.m. mina lågkängor gav mig brutal skoskav innan de blev lite mjukare 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2005 Trådstartare Dela Postat 23 november 2005 Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😛Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 😛. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛 Men fan så sköna de är 😄 :D Iof är även de nya skorna sketasköna 😉 Meninte "ingått" sköna 🙂 Hehe, okay, det känns lite mer bekant 😉 .. Mina promenadskor har också ett par år på nacken. Men så är det med favoritskor antar jag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (även om det var en viss invänjningsprocess). Det brukar vara så med kängor. T.o.m. mina lågkängor gav mig brutal skoskav innan de blev lite mjukare 😉 /Daniel Dessa är nya fräshare, de som jag hade i lumpen är sedan länge utslitna. (Ok, tog inte jättebra hand om dem heller, dessa håller jag fräsha) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😛Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 😛. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛 Men fan så sköna de är 😄 :D Iof är även de nya skorna sketasköna 😉 Meninte "ingått" sköna 🙂 Hehe, okay, det känns lite mer bekant 😉 .. Mina promenadskor har också ett par år på nacken. Men så är det med favoritskor antar jag 😛 jopp! Var så nöjd med superstar modellen att jag köpte tre par ju! 🙂 Men jag behövde byta å de blev ju skitbra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 😛😄 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Det behövs inget mer än ett par rejäla gummistövlar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Basketskor är det enda rätta. Man svävar fram! Köper kanske ett par skor vart 20:e år eftersom dom kostar så mycket. Tänk er dessa helt utslitna, så vet ni vad jag har på fötterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Då ska vi se här, de fyra par skor jag använder främst är följande: Favoritskorna. Av franska märket Schmoove. Ett par gamla trotjänare. Adidas funkar alltid. Jäkligt sköna. Samma sak med Vans-skorna. Har ett par blå/gula också. Praktiskt att slippa skosnören Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 (redigerat) Här är mina skor! Verkligen ingen bra kamera men en då..hehe 🙂 Redigerat 23 november 2005 av Midori Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Här är mina skor! Verkligen ingen bra kamera men en då..hehe 🙂 Mer kängor åt folket! Moaahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂 Jag har väl kanske 5 par tror jag. Ständigt rullande. De sämsta byts ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Visar skorna hur musiken låter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂 Jag tror inte att någon av oss skojar. Det är svårt att köpa 30 par skor på ett studielån. Visa upp dina fem snyggaste par! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Mornis: Schmoove-skorna var jäkligt grymma! Skall ta och fota lite skor imorgon då! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Hej! Man köper väl skor efter vad ens ekonomi tillåter, Hackeman, precis som allting annat. Tjänar man mer än tillräckligt så är det svårt ibland att liera sig med verkligheten. Att bara ha ett enda par kan emellertid nog bli lite besvärligt för fötterna, de vill ha ombyte har jag hört, Stefan E, Ztevie och gol. Denna käcka tråd från alltid lika trevlige D Vibe visar att skostilen varierar en hel del. Mornel hade dock skor som jag av någon anledning förväntade mig. Skor säger en del om folk, sägs det, vad sägs om att jag tänkt köpa ett par halvhöga boots i ödleskinn, som matchar ett kommande brett ödlebälte. Det gäller bara att finna exakta nyanserna. Sedan är det väl svårt att komma i gummistövlar eller basketdojor till t.ex. en begravning, ett bröllop eller ett dop? 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 (redigerat) Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂 Ett par - sju år. VARFÖR skulle jag vilja lägga pengar på skor? För att det impar på bejbsen. 😄 Skämt o sido, låter som du och jag är ytterligheter här, så det är nog inte lönt vi försöker förstå varandra. Lika lite som du förstår mig, lika lite förstår jag hur man kan gå i samma par skor i SJU år?! Såvida man inte gör det bara för att bevisa något.. Sen menade jag att tråden lät som ett skämt, snarare än antalet skor ni köpt... klumpigt uttryckt. Redigerat 24 november 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.