Vallhagen Postat 11 december 2005 Trådstartare Postat 11 december 2005 Hur går det med mixningen Bengan? 😳 Kollapsade i säng i går kväll.... Det slog mig som en blöt handduk att jag är ruggigt stressad med jobb (!) till i morrn, så jag måste jobba nu, söndag o allt. Förhoppningen är att kunna fixa en slaskmix ikväll, men det känns mest taktiskt att inte lova nåt! Åsså är jag trött oxå ... gammal gubbe fixar inte att festa ... 😳 ...men det blir bra! Ahrrggghh! /Bengan
djonas Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 förresten... "10-ackordslåten!" är jääävligt ball. vem sjunger? å varför i helvete spelar inte jag bas på den? 😏 Det är ju jag som sjunger! 🙁
djonas Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) Hur går det med mixningen Bengan? 🙁 Kollapsade i säng i går kväll.... Det slog mig som en blöt handduk att jag är ruggigt stressad med jobb (!) till i morrn, så jag måste jobba nu, söndag o allt. Förhoppningen är att kunna fixa en slaskmix ikväll, men det känns mest taktiskt att inte lova nåt! Åsså är jag trött oxå ... gammal gubbe fixar inte att festa ... 🙁 ...men det blir bra! Ahrrggghh! /Bengan Ingen stress Vallhagen, ta det som du hinner. 😄 Ska bli mkt kul att få höra sluresultatet. 😏 BTW Kiefs har oxå lagt solo för er som inte visste det. 🙂 Mvh / djonas Redigerat 11 december 2005 av djonas
Vallhagen Postat 11 december 2005 Trådstartare Postat 11 december 2005 Nå vart är lauten då!!?? Den första slasken lades PRECIS nyss ut till berörda för feedback. lauten? "låeteneeh" heter det... på öschötska
claypool Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Ja nu vill vi höra, känner mig för tillfället oberörd....
Vallhagen Postat 14 december 2005 Trådstartare Postat 14 december 2005 Nu så. ge mig en kvart, så finns den på Demosidan:)
Vallhagen Postat 14 december 2005 Trådstartare Postat 14 december 2005 Festligt... mitt internet har ju funkat BRA i tre dar... osså börjar det strula precis vid uppladdningen. MEN GOTT FOLK! Det är klart nu! Här: https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=19379
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.