djonas Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 Tja! Gå in och lyssna på mina låtar som jag har på www.demomusic.nu http://www.demomusic.nu/index.php?page=ban...nas%20Ekestubbe
dbd Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 Kallar du det där en direktlänk?! Jag ska visa dig en direktlänk! Your browser does not support the HTML5 audio tag
djonas Postat 28 april 2004 Trådstartare Postat 28 april 2004 Kallar du det där en direktlänk?! Jag ska visa dig en direktlänk! Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag menar att det är en "direkt" länk till mina låtar, men inte att de går igång av sig själv. Jag vill ju naturligtvis att man ska gå in och läsa lite om mig också, hehe. Jag lyssnade på din direktlänk, hmm mkt tyskt!
dbd Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 Jag lyssnade på din direktlänk, hmm mkt tyskt! Holländskt faktiskt. 🙂 Jag ska lyssna på dina låtar snart. Återkommer.
tordA Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 himmla bra jobbat ! 😄 Låter härligt ! utom "I do not have the slightest idea about what I am g" som har nog lite lite för hög bas som får mina lurar att dista. (åkej, det är väll mina gamla döva öron som ställer till det 🙂 )
Lundin Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 Lyssande på den första låten och..hmmm läste att du spelar i Heavymetal genren... den första låtent lät väldigt mycket Santana.. och han är väl inte värst mycket Heavy metal? i.a.f du verkar vara flyhänt på gitarren..tyvärr lät det som om det missades på en del ställen så totalbetyget sjönk drastiskt.. i övrigt lät det mycket bra. /D
hackeman Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 Jag förstår att du har svårt för att ange genre... dina alster är väldigt varierande, vilket är en värdefull förmåga i sig! 😄 Mycket av din musik skulle växa med lite vocals, men en del stycken är riktiga höjdare även instrumentalt! Det märks att du inte började lira igår... 🙂
woland Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 tejna djou! kritik vill du ha alltså..håll i dej..nu kommer de då..hehe..nänää sitter i landet med ursköna vackrar kvinnor som e fullare än matti nykänen i hopptornet.. sitter å lyssnar på dina låta för tillfället. måste säja att dom e grymma..har för en gångs skull lyssnat på dom..LYSSNAT på dom..å de flesta e fanimej bra..nåjaa..några mindre flow-giving grejer finns de ju oxo..men de mesta e som sagt grymt!! så ville bara säja att ytterligare en kontinent förutom luxemburg älskar dej..eller snarare din produktion..men kanske borde du spela lite snabbare..hmm.. kram finland
woland Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 ja just de jaa..mr händi vill sjunga in på en hel del av grejerna så nu blir de lite hevi vocals oxo
Reason Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 Nä det här håller inte... Läs Demoregler å kom igen
lavrell Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 tejna djou! kritik vill du ha alltså..håll i dej..nu kommer de då..hehe..nänää sitter i landet med ursköna vackrar kvinnor som e fullare än matti nykänen i hopptornet.. sitter å lyssnar på dina låta för tillfället. måste säja att dom e grymma..har för en gångs skull lyssnat på dom..LYSSNAT på dom..å de flesta e fanimej bra..nåjaa..några mindre flow-giving grejer finns de ju oxo..men de mesta e som sagt grymt!! så ville bara säja att ytterligare en kontinent förutom luxemburg älskar dej..eller snarare din produktion..men kanske borde du spela lite snabbare..hmm.. kram finland Sprit och forum är ingen bra kombination 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 Nä det här håller inte... Läs Demoregler å kom igen nä det här håller inte gör bra låtar & kom igen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.