Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kallar du det där en direktlänk?! Jag ska visa dig en direktlänk!

Postat
Kallar du det där en direktlänk?! Jag ska visa dig en direktlänk!

Jag menar att det är en "direkt" länk till mina låtar, men inte att de går igång av sig själv.

Jag vill ju naturligtvis att man ska gå in och läsa lite om mig också, hehe.

Jag lyssnade på din direktlänk, hmm mkt tyskt!

Postat
Jag lyssnade på din direktlänk, hmm mkt tyskt!

Holländskt faktiskt. 🙂 Jag ska lyssna på dina låtar snart. Återkommer.

Postat

himmla bra jobbat ! 😄

Låter härligt !

utom

"I do not have the slightest idea about what I am g"

som har nog lite lite för hög bas som får mina lurar att dista.

(åkej, det är väll mina gamla döva öron som ställer till det 🙂 )

Postat

Lyssande på den första låten och..hmmm läste att du spelar i Heavymetal genren... den första låtent lät väldigt mycket Santana.. och han är väl inte värst mycket Heavy metal?

i.a.f du verkar vara flyhänt på gitarren..tyvärr lät det som om det missades på en del ställen så totalbetyget sjönk drastiskt.. i övrigt lät det mycket bra.

/D

Postat

Jag förstår att du har svårt för att ange genre... dina alster är väldigt varierande, vilket är en värdefull förmåga i sig! 😄 Mycket av din musik skulle växa med lite vocals, men en del stycken är riktiga höjdare även instrumentalt! Det märks att du inte började lira igår... 🙂

• 7 månader senare...
Postat

tejna djou!

kritik vill du ha alltså..håll i dej..nu kommer de då..hehe..nänää

sitter i landet med ursköna vackrar kvinnor som e fullare än matti nykänen i hopptornet.. sitter å lyssnar på dina låta för tillfället. måste säja att dom e grymma..har för en gångs skull lyssnat på dom..LYSSNAT på dom..å de flesta e fanimej bra..nåjaa..några mindre flow-giving grejer finns de ju oxo..men de mesta e som sagt grymt!!

så ville bara säja att ytterligare en kontinent förutom luxemburg älskar dej..eller snarare din produktion..men kanske borde du spela lite snabbare..hmm..

kram finland

Postat

ja just de jaa..mr händi vill sjunga in på en hel del av grejerna så nu blir de lite hevi vocals oxo

Postat
tejna djou!

kritik vill du ha alltså..håll i dej..nu kommer de då..hehe..nänää

sitter i landet med ursköna vackrar kvinnor som e fullare än matti nykänen i hopptornet.. sitter å lyssnar på dina låta för tillfället. måste säja att dom e grymma..har för en gångs skull lyssnat på dom..LYSSNAT på dom..å de flesta e fanimej bra..nåjaa..några mindre flow-giving grejer finns de ju oxo..men de mesta e som sagt grymt!!

så ville bara säja att ytterligare en kontinent förutom luxemburg älskar dej..eller snarare din produktion..men kanske borde du spela lite snabbare..hmm..

kram finland

Sprit och forum är ingen bra kombination 🙂

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Nä det här håller inte...

Läs Demoregler å kom igen

nä det här håller inte

gör bra låtar & kom igen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.