Jump to content
Annons

Argh... jag suger på detta :(


Drik

Recommended Posts

Jag kan inte säga "nej" till folk..

Jag skulle precis säga "nej" till ett exklusivt kontrakt för två av mina låtar, och han började direkt med "this really sucks" och fortsatte o va ledsen.

Så jag kunde fan inte.. 🙂

Han får en hardtrance mix av Stuck in a Dream, eftersom Tiff ska ändå sjunga på 135 bpm versionen, så det krockar inte med våra planer, men han får inte Freedom, eftersom den är lite speciell, o jag vill inte förlora den så att jag inte kan ha med den på ett album. För de e jag o min sambo som sjungit i den 🙂

De är en kass deal pengamässigt, men jag får iofs mina låtar spelade och utskickade, så de kanske e bra ändå..

Fan.. ja e mjäkig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"och fortsatte o va ledsen."

Tänk så här då kanske.. Han kör med vilka tricks som helst.. tex spela på samvete. 😄

Om de verkligen är SÅ jäkla ledsna, då borde de ju göra allt som står i deras makt att fixa dealen.

Sällan är människors (eller de företag de representerar) in/utgångsbud deras absoluta gränsbud.

Det svåra är väl att veta när de börjar närma sig gränsen.

Tänker man så, kanske det blir lättare att säga nej om det inte stämmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ja, fan, såååå jäkla lockande att få ut nåt, men samtidigt skulle det bli att förstasläppet blir en hardtrance version, o då kanske alla tror att E-mortal gör hardtrance, vilket är långt från sanningen.. så på det synsättet är det ju inte bra..

Men som sagt... första gången, o de e sååå lockande, men själv vet jag att det finns mer label med bättre deals..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter nästan som mitt ex juh.

Säker på att det var en kille? 😛

Fast det växer gräs på månen innan hon skulle börja jobba inom skivbranschen iofs 😛..

Förresten vet jag precis hur det är att vara dålig på att säga nej, är nämligen exakt likadan själv.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter nästan som mitt ex juh.

Säker på att det var en kille? 😲

Fast det växer gräs på månen innan hon skulle börja jobba inom skivbranschen iofs 😲..

Förresten vet jag precis hur det är att vara dålig på att säga nej, är nämligen exakt likadan själv.

/Daniel

Mee tooo 😛

Har fått spela trummor åt många saker jag egentligen inte viljat... Hur fan ska man kunna säga nej om nån kommer å ser snäll ut (särskilt tjejer) och frågar: hej vi ska göra "valfri grej" kan du spela trummor åt oss 😎😛😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där att visa stake är bra om man har nån... 😱

Jag kan inte säga nej heller å nu har jag nästan för mycke grejer. Hinner fan inte med att andas. Å inte är det speciellt roligt heller.

Man får nog lov att prioritera å sålla bort allt skräp. Helt enkelt.

Mer stake åt folket!!

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle precis säga "nej" till ett exklusivt kontrakt för två av mina låtar, och han började direkt med "this really sucks" och fortsatte o va ledsen.

...

De är en kass deal pengamässigt

Om han är så angelägen som du beskrivit i första meningen, då ska inte andra meningen behöva vara sann. Kunde du inte förhandla till dig bättre deal om han nu så gärna ville ha det...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om att släppa en låt "Stuck in a Dream"

icke-exlusivt, försäljning på i-tunes, plus va med på ett hemligt projekt inom filmbranschen 🙂

Redigerat av Drik
Link to comment
Dela på andra sajter

Om att släppa en låt "Stuck in a Dream"

icke-exlusivt, försäljning på i-tunes, plus va med på ett hemligt projekt inom filmbranschen 🙂

OJ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...