Plush David Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 LÅTNAMN: Friend ARTIST/GRUPP: PLUSH sweden GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 4.08 KOMPOSITÖR: Nson, Gson PRODUCENT: Nson MEDVERKANDE: DNson, MGson, JHström, JHolm INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.8 Mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag En nyinspelad melodi från oss i PLUSH-sweden. Som vanligt åt det rockiga hållet med melodi. Alltid kul att höra vad ni guys tycker + vad man skulle kunna göra bättre. Hörs Gott Folk! /PLUSH David
Oskar_E Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 Det kasnke är bara jag men just den där bas nedgången som introt och versen bygger på tilltalar mig på ett mycket negativt sätt, jag känner att jag hört det så otroligt många gånger förut. Hela låten käns liksom lite plankad... Däremot tycker jag inte att det var något större fel i produktionen...
Lundin Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 Nanananananaaaa..DU!!!...efter plugget...det fixar sig alltid..DU!!!...efter plugget..det ordnar sig nog... det osade Factory lång väg om det där.. Detta satte inte fart på mina vibbar, men det är ett bra grundjobb och hyffsat tajt Sången låg en aning högt.. i övrigt inga anmärkningar. /D
tordA Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 (redigerat) Äkta RockPop !! härligt ljudbild änligen en låt där rösten är på bra nivå !! (nästan Engelsk mixning) solot behöver putsas, låter lite falsk på ett ställe i början(?) (jag och mina gamla öron, lol) Bra hantverk, men nu behöver någon gimmick som gör att ni sticker ut från mängden ! hårt arbete är bara halva jobbet 🙁 kör så det ryker 😄 --{ edit }-- har ni 6-12 låtar på en demoCD så köper jag gärna den ! Redigerat 1 maj 2004 av Rockfart
Bengan (oregistrerad) Postat 2 maj 2004 Postat 2 maj 2004 Schysst poprock här. Kanske lite onödigt likt "efterpluggetriffet" men annars rockar det ju på bra.....
Plus o Minus Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 för att bryta mängden av komentarer, ... kan ni ta imot ett livegig om det erbjuds, eller kör ni enbart hemma i tvättstugan för erat höga nöjes skull 😳
hammagrella Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Sista refrängen kommer den igång på riktigt med gitarrylandet i bakgrunden. Annars är det - bra! Helt okej, skulle behöva en catch, en kul keyboardslinga kanske eller lite mer körtryck i refrängen eller, nä det där vet ni bäst själva!
Ernst Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 Ok förrutom att gitarrmelodin i början kändes mer som en gitarrövning än en melodi. Men det är ju min åsikt......
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.