eckan Postat 22 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 22 juni 2004 Har 5000:- ska jag lägga de på en Waldorf Q rack, eller en Nordlead 1 eller spara till ca 7000 och köpa: Virus B rack, eller en Nordlead 2 Vad tycker ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 22 juni 2004 Dela Postat 22 juni 2004 Köp 5 stycken TX81Z istället så slipper du låta som alla andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
eckan Postat 22 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 22 juni 2004 eller en mungiga och ett dragspel? Tvättbräda? Kanske hellre fyller en tom ölburk med ärtor och skakar den? Jag vet! En hel skiva med endast en stor gong som instrument... Tala om succé 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Skulle hellre lägga kosingen på en Virus. De första nordarna har inte möe effekter, och det är lite trist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 juni 2004 Dela Postat 25 juni 2004 Håller helt med Disco Dan att orginalitet i soundet är viktigt. Hur många gånger under livet orkar man höra en Strata i eggläge? 😎😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
eckan Postat 30 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 30 juni 2004 Då börjar vi om från början. Jag är ute efter en burk/typ där man kan få ett så rått ljud som möjligt, utan att dista sönder det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.