Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Test

ARTIST/GRUPP: Cromonic

GENRE: Metal

LÅTLÄNGD: 0:35

KOMPOSITÖR: Patrik von Porat

PRODUCENT: se ovan

EV. MEDVERKANDE: se ovan

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 0,8 mb

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:

Från en låt som jag håller på att arbeta med till bandet. Det hörs nog lite influenser.. *skratt*.

Annons
Postat

Men hallå!? Är det inte bättre att du lägger upp en hel låt? Jag menar, jag blir så himla arg på folk som är 1000 gånger bättre än mig på gitarrsolo. 😆

Tummen upp!

😄

Postat

Bra! Jag tycer att du ska höja volymen på solot dock, nu hör man inte riktigt alla små detaljer. Mer gitarronani åt folket! 😆

• 2 veckor senare...
Postat

Solo är ju till för att fylla ut en låt så att den inte blir för tjatig, men under den tiden ska det vara mycket känslor i solot så att man står ut med resten av låten. 😄 Ungefär.

Postat (redigerat)

Grymt lirat, som vanligt 😄 men jag håller med Grahn om att det hade varit roligt att få höra en hel låt som omväxling. 😱

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Postat
Hmm... Bra spelat, men solot sög enligt mig. Det enda du fokuserade på var att shredda.

*skratt* ja det var lite det som var meningen 😳

Postat
Solo är ju till för att fylla ut en låt så att den inte blir för tjatig, men under den tiden ska det vara mycket känslor i solot så att man står ut med resten av låten. 🙁 Ungefär.

Du har nog fått det hela om baktassen 😳

• 3 veckor senare...
Postat

Förresten, ett litet tips. Jag tänker sälja den gitarren som jag använder i detta klippet. En Washburn RS-980, riktigt jäkla skön gura, lättspelad som fasen. Har satt ut en annons på Vendolin så mer information finns där. Det är också samma gura som jag använder på dessa två små videoklippen:

litet videoklipp

litet videoklipp 2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.