Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Originaltråden! Eddie_vs._Maestro.mp3 Redigerat 20 november 2005 av Danny Cort
FredrikMikaelsson Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 har funderat på varför ingen har lanserat snubben förut! Alla känner ju till snubben, så de e la bara o chacha in.. Sen att det låter förtaskigt hör ju inte till saken! Pianot är skönt! //FredAsp
Richie76 Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Lysande! 😉 Kan gå precis hur långt som helst!! 😎
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Richie76 sa: Lysande! 😉 Kan gå precis hur långt som helst!! 😎 Sådär. Men kolla originaltråden !
teknodrom Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Vilken intressant tolkning av regndroppspreludiet märkte jag just! Triangeln är bra. Men ett break hade suttit bra, nu är det lite jämntjockt. /teknodrom
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Vilken intressant tolkning av regndroppspreludiet märkte jag just! Triangeln är bra. Men ett break hade suttit bra, nu är det lite jämntjockt. /teknodrom Du fattade inte syftet med låten va?
teknodrom Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jo, absolut! Och ett ironiskt tonfall är svårt att få in mellan raderna! Svår, avancerad satir är alltid lite knepig att kommentera.. Men jag har följt alla trådar angående idol 2004. Eller förresten.. Varför?
Jejje Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Kan någon tala om bakgrunden till denna låt för mig, tack!?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jejje sa: Kan någon tala om bakgrunden till denna låt för mig, tack!? jadå
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jo, absolut! Och ett ironiskt tonfall är svårt att få in mellan raderna! Word. 😉
Umemagnus Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 äre ingen som har en fungerande länk till låten det snacka om? Har testat endel.. men inget verkar funka 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 äre ingen som har en fungerande länk till låten det snacka om? Har testat endel.. men inget verkar funka 😆 Jodå... länken i första inlägget i DENNA tråd funkar utmärkt. Längst ner i inlägget.
Umemagnus Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 äre ingen som har en fungerande länk till låten det snacka om? Har testat endel.. men inget verkar funka 😄 Jodå... länken i första inlägget i DENNA tråd funkar utmärkt. Längst ner i inlägget. sedärja.... fasiken.. måste sluta med träsprit... man blir ju blind fär böveln 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 äre ingen som har en fungerande länk till låten det snacka om? Har testat endel.. men inget verkar funka 😄 Jodå... länken i första inlägget i DENNA tråd funkar utmärkt. Längst ner i inlägget. sedärja.... fasiken.. måste sluta med träsprit... man blir ju blind fär böveln 😆 Umeå baby, Umeå.
Umemagnus Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 hehe himla bra.... kan redan nu se hur du får Polarpriset av Karl Gustf 😆
DåligtGehör Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Ja, jag tycker det var en jättfin sång du har gjort.
godhead Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 det är ju dit eddie själv vill nå.... vad gör han nu?
hackeman Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Ja, jag tycker det var en jättfin sång du har gjort. 😆
tbruce Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Ja, jag tycker det var en jättfin sång du har gjort. 😆 x2 😱
Mr. Math Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Varför läggs den här låten upp nu????? Tror jag laddade ner den nån gång innan jul förra året.......
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.