Twilight_Zound Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 (redigerat) Haj hopp... Finns det någon snäll själ har inne som skulle vilja suga tag i ett spår för enkel mixning/mastring Det gäller färdig musik/instrument på ett stereospår samt ett eller flera spår sång.... Detta bör helst i ödmjukaste mån bli ideéllt...alltså Gratis 🥰 "DOCK SÅ KOMMER MASSSSSOR AV CRED TILLGES" PMa eller skicka ett mail te maj 😆 PS: Anledningen till att jag själv inte kan görat är ett bränt ljudkort. Playerkortet som sitter i nu lämpar sig inte för sådana tilltag 😆 😉 Redigerat 20 november 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 vad är det för musik. lite mer info kanske om hur många spår och program å sånt? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 november 2005 Trådstartare Dela Postat 20 november 2005 Spår 1: Wav, Stereo, Instrument Följande spår 3 och framåt blir som sagt Sång, Wav För den som åtar sig uppdraget är det valfritt program som gäller naturligtvis. Bara resultatet blir Gött... Musiken är Elektropop/Ambient med puls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Spår 1: Wav, Stereo, InstrumentFöljande spår 3 och framåt blir som sagt Sång, Wav För den som åtar sig uppdraget är det valfritt program som gäller naturligtvis. Bara resultatet blir Gött... Musiken är Elektropop/Ambient med puls oj oj...Menar du att man rattar Eq volymer å sånt också då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 jag kan tänka mig göra det åt dig 😠 har ju dig på msn andersson 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.