Twilight_Zound Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 (redigerat) Haj hopp... Finns det någon snäll själ har inne som skulle vilja suga tag i ett spår för enkel mixning/mastring Det gäller färdig musik/instrument på ett stereospår samt ett eller flera spår sång.... Detta bör helst i ödmjukaste mån bli ideéllt...alltså Gratis 🥰 "DOCK SÅ KOMMER MASSSSSOR AV CRED TILLGES" PMa eller skicka ett mail te maj 😆 PS: Anledningen till att jag själv inte kan görat är ett bränt ljudkort. Playerkortet som sitter i nu lämpar sig inte för sådana tilltag 😆 😉 Redigerat 20 november 2005 av Twilight_Zound
Pazo Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 vad är det för musik. lite mer info kanske om hur många spår och program å sånt? 😉
Twilight_Zound Postat 20 november 2005 Trådstartare Postat 20 november 2005 Spår 1: Wav, Stereo, Instrument Följande spår 3 och framåt blir som sagt Sång, Wav För den som åtar sig uppdraget är det valfritt program som gäller naturligtvis. Bara resultatet blir Gött... Musiken är Elektropop/Ambient med puls
Pazo Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Spår 1: Wav, Stereo, InstrumentFöljande spår 3 och framåt blir som sagt Sång, Wav För den som åtar sig uppdraget är det valfritt program som gäller naturligtvis. Bara resultatet blir Gött... Musiken är Elektropop/Ambient med puls oj oj...Menar du att man rattar Eq volymer å sånt också då?
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 jag kan tänka mig göra det åt dig 😠 har ju dig på msn andersson 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.