Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Inte min påse semlor, men låter ändå rätt schysst för genren. Låter som det verkar som att sån här punk ska låta.

Jag tycker dock inte om refrängen så mycket... melodin på "what the hell happened to you" känns lite ansträngd.

Du får såklart lägga upp hur många demos du vill, men om de har mycket med varandra att göra så kanske du kan lägga upp alla i samma tråd? Tänk också på att det ju kan finnas en risk att folk inte orkar lyssna på allihopa om du lägger upp dom precis samtidigt.

EDIT: Hmm... vilken konstig ordföljd det blev. 🙁

Redigerat av tbruce
Postat (redigerat)

Inte min stil heller men jag skriver några rader.

Var är basen? Alltså basen i basen så att säga. Gitarrerna låter burkiga (det är möjligt att det är meningen 😉 )

Sångaren låter lite osäker men det skall jag egentligen inte klaga på för i denna genren låter sångare såhär. Typiskt brittiskt. BRA!

Låten är helt klart ok för ändamålet. Om jag skulle få bestämma skulle jag försöka mixen att låta som Green Day.

Edit: Såg nu att du inte ville ha så mycket kritik på mixen så jag har väl misslyckats med mitt inlägg 😆

Redigerat av Eternal
Postat

Jag lyssnade en hel del på sån här musik när jag var yngre. Låter MYCKET Green Day över detta! Mixen är helt okej, gitarrerna känns dock lite dova och burkiga! Skulle vilja ha lite mer "jävlaranamma" i dem. Sången är okej, kanse lite tveksam i vissa höga partier. Körerna är verkligen inte bra! Ta bort dem eller sjung in dem igen!

Postat

låten är helt ok, möjligen att högre tempo ger mera driv i låten vilket jag skulle gilla.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.