Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Tjena tjena, och välkommen till forumet! Nästa gång du postar demosar, läs reglerna: https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 😉

Lyssnar på Time of your life, och får vibbar av Green day(eller kanske Blink)? På rösten alltså. Du sjunger nämligen jätteduktigt! 😆 Du låter riktigt duktig, så kom gärna tillbaka till demo-avdelningen och visa mera visor! 😱

Hare bra, Daniel.

\Daniel

Redigerat av Danabacken
Postat (redigerat)
En fråga. Om jag lägger upp nya demos framöver, bör jag lägga in dom i denna tråd eller starta en ny tråd?

Ny tråd.

För övrigt är det dessvärre totalgestapoförbud på att posta covers 🙁

Redigerat av Pluffo
Postat (redigerat)

time of your life fick mig att tänka på Social distortion, kolla upp dem om du inte hört dem, tror du skulle gilla dem.

bra inspelning.

memory of K. låter mer instägd och trummorna låter inte bra,skaffa BFD eller DFH.

kören är lite låg på refrängen tycker jag.

vad jag förstår av demopostningsreglerna får man inte lägga upp covers på forumservern (pga att forumet då måste betala stim pengar) men när du länkar till din egen sida där låten ligger så är det OK. men jag kan ha fel. 🙁

Redigerat av sixties
Postat

visst går det att lyssna på, det låter ju mycket green day men det är/var ju din grej. 🙁

sången är inte dålig, får lite tidiga Bad religion känsla (ca -80-84) av både sång och låt. jag lyssnade lite på din hemsida och där hörs de ju att du utvecklats.

Postat

Soxic: Bra låtar, inte så mycket att tillägga, bara att det är väldigt bra:D

Och en fråga;) var bor du? har du band osv?🙂 (två frågor)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.