Jump to content
Annons

ASR-10, Mpc mm

elvedas (oregistrerad)

Recommended Posts

elvedas (oregistrerad)
Postat

Hej, jag är ny här och hittade hit genom en tråd angående ASR-10, Mpc osv. Är det verkligen så svårt att få en gammal sampler såld? Jag har funderat en del på detta då jag själv är på jag jakt efter en ASR-10 Klaviatur och har lagt märke till hur litet beggagnatutbudet är. Själv använder jag bara hårdvara, det känns som man är nästan ensam om det i det här landet (hiphop). Tittar man i USA verkar det vara stor skillnad, på Ebay går hårdvarusamplers för ganska mycket pengar och intresset är stort, vad kan det bero på?

Annons
tRasH cAn maN (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tja... Jag har haft 2st s612 till salu ett år nu utan napp (med ax60 & midi arp.!!).

Fett Akai paket tycker jag men tydligen svårsålt.

/tRasH

Redigerat av tRasH cAn maN
Postat

He, he! Allt handlar om... priset!

Sätt in annons på köpes ASR-10, 10,000:- och du äger en innan du hunnit stänga av datorn eller

sätt in annons på säljes ASR-10, 1000:- och den är såld innan du ens hunnit sätta på morgonkaffe 🙁!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.