Andrew (oregistrerad) Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 (redigerat) đ Tja vad skriver man hĂ€r dĂ„... Undertecknad(30Ă„r) lirar gitarr i första hand och försöker spela in lite grann för hemmabruk i andra hand. Har lĂ€rt mig grymt mycket om mixning och mastering under den korta tid som jag hĂ€ngt hĂ€r... Just nu hĂ„ller jag pĂ„ att finslipa mitt bands demo som jag pulat med under de senaste veckorna... Den hade nog inte lĂ„tit lika bra ifall jag inte hade hittat hit... đ Redigerat 27 april 2004 av Andrew
Neko Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 Skönt att du har haft nytta av oss. Hoppas du kommer fortsĂ€tta ha det med đ
Plus o Minus Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 kan inte sĂ€ga att jag har tillfört mycket till forumet som kan ha varit av hjĂ€lp, ... men vĂ€lkomen iaf đ
Lundin Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 (redigerat) VĂ€lkommen...vi skickar en faktura sen... đ /D Redigerat 27 april 2004 av demoniqus
hammagrella Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 VĂ€lkommen till iallafall mitt favoritforum (dĂ€r blev det sĂ€kert syftningsfel men vĂ€lkommen iallafall...till mitt favoritforum) đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.