dede Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 (redigerat) Tanken med denna tråd är att vi lokalt bestämmer oss för vattenhål där chansen att hitta "forumfellows" är stor. Gemensamt kommer t.ex. vi i Malmö överens om ett ställe vi tycker om att träffas på. Jämför journalister, skådespelare etc som alla har sina speciella hak. Åker jag till Väcksjö så kan jag kolla här var jag ska gå för att förhoppningsvis träffa på likasinnade. Så kom igen med förslag, idéer så gör vi en lista av alltihopa. Men först en ordentlig debatt i denna tråden. Mitt förslag i Malmö blir "Pub Nobe", korsningen Nobelvägen-Kristianstadsgatan. Därför att redan många besökare är musikintresserade, kocken sjunger härlig Blues och serverar "Hot Lousiana Rock´n Roll Scrimp soup" för under femtiolappen. Och att alla är välkomna. Inga trender här inte. Kom igen nu! Låt oss göra Sverige rundare, mindre eller...äh...jag får inte ihop slutpoängen.......ENTER 😆 Redigerat 18 november 2005 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Kan vi inte få en på framsidan här oxå... Typ Dancin Dingo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 In Karlstad får det bli Harrys (Bra DJs) eftersom favvopuben konka 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desmond Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Hank's Heaven i Högdalen kanske!?? 😮 Skämt åsido så är inte Östgötakällaren på Söder så dumt (för nollåttor alltså) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 haha, dancing dingo 😮 Jag sitter alltid på Afternoon i Gbg efter nio på måndagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suedehead Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Jag tycker vi startar en egen pub 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 I Lund nominerar jag Gambrinus (Grand Hotels lounge, typ) eftersom det var där vi hade vår första IRL. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Och att alla är välkomna. Inga trender här inte. Sorry. Jag gillar trender. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Hank's Heaven i Högdalen kanske!?? Skämt åsido så är inte Östgötakällaren på Söder så dumt (för nollåttor alltså) 😱 Är uppväxt i Högdalen men flyttade, var ligger Hank's Heaven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag förstår inte riktigt poängen med att välja en massa högljudda pubar där man varken hör sig själv eller någon annan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Hej! Linnébiblioteket Göteborg? :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Låter ju inte helt fel, dede. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Garage Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Som om nån skulle ha vägarna förbi Ludvika 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 I Halmstad får det bli 11:an eftersom de har den billigaste kamikaze'n, eller B&B för deras liveband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Om man vill ha det lite lugnt och relaxat i Växjö kan Café DeLuxe vara ett bra alternativ. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag förstår inte riktigt poängen med att välja en massa högljudda pubar där man varken hör sig själv eller någon annan. Men det är ju just det som är poängen. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag föreslår apberget för oss som bor i Umeå! 😄 I Umä har jag bott men vad är apberget nu dÅ? Universum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag förstår inte riktigt poängen med att välja en massa högljudda pubar där man varken hör sig själv eller någon annan. Men det är ju just det som är poängen. 😄 Aha, jag är så dum så dum 🙁 Fast kan man inte lika gärna undvika varandra från första början då? Att bara utnytja varandra som eye-candy kanske är trevligt i början men det måste bli lite tradigt efter ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag föreslår Lilla Krogen för oss som bor i Borås 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Kom hem till mig i Harplinge på en öl och lite musiksnack... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Kom hem till mig i Harplinge på en öl och lite musiksnack... Ofan...trodde du befann dig i centrala halmstad 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 19 november 2005 Trådstartare Dela Postat 19 november 2005 (redigerat) Kom hem till mig i Harplinge på en öl och lite musiksnack... OK! Var katten ligger Harplinge? 😄 PS! Nån som ska ut ikväll? Vart? 🙂 Redigerat 19 november 2005 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Kom hem till mig i Harplinge på en öl och lite musiksnack... OK! Var katten ligger Harplinge? 😆 PS! Nån som ska ut ikväll? Vart? 😱 Harplinge ligger utanför Halmstad:P nae ska inte ut ikväll pga att det är skönt att ta det lugnt för en gångs skull. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 19 november 2005 Trådstartare Dela Postat 19 november 2005 Näe, nu har jag inget bättre för mig än att knalla ner på Nobe en stund. Vi hörs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom... Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren. Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom... Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren. Här Ljuger, jag såg dig på Tempo för inte alls länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom... Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren. Här Ljuger, jag såg dig på Tempo för inte alls länge sedan. Shit. Med den där långa blonda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Shit. Med den där långa blonda? Nej. Röd katt i klänning. Är det inte måndag idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Shit. Med den där långa blonda? Nej. Röd katt i klänning. Är det inte måndag idag? Jo just det. Jag måste börja ta mina dejter nånannanstans. Den här stan är för liten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Shit. Med den där långa blonda? Nej. Röd katt i klänning. Är det inte måndag idag? Jo just det. Jag måste börja ta mina dejter nånannanstans. Den här stan är för liten. Rock Island? Liten? 😛😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.