Pico Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Nä jag är inte desperat iallafall... 😄 Förresten: Är det nån söt singeltjej med storbildsteve och skurmopp som är blond som vill gå på däjt? Själv är jag singel, 160cm lång och bred mellan ögonen och lite hår på flinten. Edit: Du bör ha mycke pengar. 🙂 160 lång?... Jag är en cm längre då 🤪 Ja fast det beror på om jag kör högklackat... 😆 😆 Har alltid trot att du var längre 🙂 Hmm... Näe, det blir inga träd-skämt idag..
Neosus Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Nä jag är inte desperat iallafall... 😄 Förresten: Är det nån söt singeltjej med storbildsteve och skurmopp som är blond som vill gå på däjt? Själv är jag singel, 160cm lång och bred mellan ögonen och lite hår på flinten. Edit: Du bör ha mycke pengar. 🙂 160 lång?... Jag är en cm längre då 🤪 Ja fast det beror på om jag kör högklackat... 😆 😆 Har alltid trot att du var längre 🙂 Hmm... Näe, det blir inga träd-skämt idag.. 😄
Eternal Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Oj nu snodde vi Lotts tråd. F´låt! 🤪🙂😄 Det gör nog inget! Hon har säkert stuckit vid det här laget.
Valdez Postat 23 november 2005 Postat 23 november 2005 (redigerat) Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😉Gytt gubbs! Jodå. Tex Maxmaxmax och Majken och........öh, resten har Hacke skrämt bort! 😉 Va!...ni glömde ju mig!.....höhöhöhö Välkommen Lott!... 🙁 Redigerat 23 november 2005 av Valdez
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Oj nu snodde vi Lotts tråd. F´låt! 😛 🙂 😉 Det gör nog inget! Hon har säkert stuckit vid det här laget. Tråkigt 😮
Lott Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 Vafalls..I´m back. Inga nya skandaler?
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Vafalls..I´m back. Inga nya skandaler? 😆 hahaha... Vill du ha fler? FInns en tråd om skandaler här nånstans 😛
Lott Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 Jag har en sån go bild..men problemet är att jag inte vet hur jag lägger in den...tips?😆
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag har en sån go bild..men problemet är att jag inte vet hur jag lägger in den...tips?😆 Menar du som avatarbild? (den lilla bilden man har längst till vänster) eller bara en bild du vill lägga upp i en tråd?
Pazo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag menar in i inlägget! 😆 aha. K9 startade en sån tråd för inte längesen. 😛 Här haru https://www.studio.se/index.php?showtopic=21584 🙂
mornel Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Tänkte att det var dags att börja posta lite idolbilder i den här tråden. Här är en på Obi Wan Kenobi:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.