Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Hahaha, veckans roligaste tråd.

*kjaM* 😉

😄

Annons
  • Svar 105
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er. 😕

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er. 😏

julli-trist.gif

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😏

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😏

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

har du nåpt problem med det ordet lr? 😉😛😄

Postat

har du nåpt problem med det ordet lr? 😉😛😄

njae... Vad tänker du på?

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😎

Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 😏

Postat
Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 😏

Oj! Du verkar kunna dina gay-kretsar! Brukar du ragga på några "snygga killar"? 😎

On Topic: Ehh, vad handlade tråden om? Jo! Välkommen Lott!

Postat (redigerat)
Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 🙂

Oj! Du verkar kunna dina gay-kretsar! Brukar du ragga på några "snygga killar"? 😎

Nädå, jag är straight, men jag ingår inte i nån sekt som förbjuder att jag partar med visst umgänge. 😉

Sen är det klart att gay-killar stött på mig, men det är bara och ta det som en komplimang och förklara att man inte är intresserad. Tro mig, dom har lättare att ta ett nej än straighta (fulla) killar som stöter på straighta tjejer. 😏

edit: jaa, jag vet att jag är way off-topic... men vi är dock i off-topic forumet. 😉

Redigerat av hackeman
Postat

Varför stöter aldrig någon på mig för 😎 *snyft* 😏

Postat
Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. :rolleyes:

Nädå, jag är straight, men jag ingår inte i nån sekt som förbjuder att jag partar med visst umgänge. 😉

Sen är det klart att gay-killar stött på mig, men det är bara och ta det som en komplimang och förklara att man inte är intresserad. Tro mig, dom har lättare att ta ett nej än straighta (fulla) killar som stöter på straighta tjejer. 😏

edit: jaa, jag vet att jag är way off-topic... men vi är dock i off-topic forumet. 😉

Får jag följa med och parta med dig Hacke, du verkar ju ha kul! 🙂

Postat
Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😄

har du nåpt problem med det ordet lr? 🙂😆😆

njae... Vad tänker du på?

stavningen med bindestreck? 🙁

Postat

Åååkej..verkar som ni har en hel del heta diskussioner..jag behöver ju inte ens bli inblandad..räcker med att bara se på! 🙂

Postat
Åååkej..verkar som ni har en hel del heta diskussioner..jag behöver ju inte ens bli inblandad..räcker med att bara se på! 😄

Välkommen till Studio-såpan! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.