Lott Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 😎 Hur sjutton får jag in en bild på mig själv på min profil? Nån som vet?
Pazo Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 min kontrollpanel/ Edit avatar setting. Sen laddar du upp en bild där 😎
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Postat 18 november 2005 Danke...fick bara ändra storleken lite!!! 😎
Pazo Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Danke...fick bara ändra storleken lite!!! 😎 ok... 🙂 Människan i bilden ser iaf bra ut från det jag lyckas tolka ur bilden 😆
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Postat 18 november 2005 Tackar det var ju snällt 😏 ...har du oxå nån aning om hur man flyttar ett ämne?
Pazo Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Tackar det var ju snällt 😏 ...har du oxå nån aning om hur man flyttar ett ämne? ehm. Du menar att du gjort en tråd i fel del av forumet? Är det så du menar så kan bara moderatörerna göra det 😉
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Postat 18 november 2005 Ja....just det....ah..ja då får det stå som det gör då! hehe 😏
Neosus Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) ...eller pm:a olsberg eller annan moderator om man vill flytta en tråd Tjenare förresten! 😄 Redigerat 18 november 2005 av Grahn
Lilleman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 😄
Per_a_55 Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 😄 Dåå får väl jag vara lite mindre len då *raaap* Välkommen 🙂
Pico Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det var hemskt vad alla blev lena när det kom in lite kjoltyg.... 🙂 😄
Lilleman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Dåå får väl jag vara lite mindre len då *raaap* Välkommen Ha, ha... 😄
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😄 Gytt gubbs!
Lilleman Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😄Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 🙂 Ett tips är att göra en medlemspresentation då når du många och alla vet vem du är på forumet... Ha D, och välkommen till forumet...
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Välkommen till gubbarna, som sagt var.
Danabacken Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys*
Neosus Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys*
Pico Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys* *kjam* 😆
Neosus Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Det märks att det inte hänger så mycket tjejer på den här sajten 😆Gytt gubbs! Jag tycker det är jättekul att du är här Lott och du är otroligt välkommen, jag tyckte bara det var så kul att se Danabacken komma in och prata om att det var "mysigt" det har jag inte sett förut... 😆 😆 *Mys* *dubbelmys* *kjam* 😆 😆
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Postat 18 november 2005 (redigerat) Shitt vad mycket mys och dubbelmys det blev här då! Hehe..tror bestämt att några behöver nåt och kramas med!! Men inte med mig iallafall! 😆 Redigerat 18 november 2005 av Lott
Danabacken Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Shitt vad mycket mys och dubbelmys det blev här då!Hehe..tror bestämt att några behöver nåt och kramas med!! Men inte med mig iallafall! 😛 🙁 *TRIPPELMYYYYS* 😮 Britt-marie: Myste till med en rolleyes-smiley! Redigerat 18 november 2005 av Danabacken
D Vibe Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Vadå mys? Pang på rödbetan ska det vara! "Pang på rödbetan" .. finns det något fulare uttryck? 😄 .. vadå pang på rödbetan? Ska man sätta in en smällare i en rödbeta och tända på eller? .. jaja. Hej Lott.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.