Lott Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Hej! Jag letar efter någon som kan tänkas göra lite musik ihop på datorn, jag har gjort lite själv, men jag skulle nog göra betydligt mycket mer om man kanske gör musik tillsammans med någon...typ att man sporrar varandra osv. Man kan ju börja lite för skojs skull och se vart det leder?! Jag är kreativ, påhittig och positiv så det kommer att bli musik det kan jag lova. Det är ju bra om du bor i Göteborg eller omkring..så blir det inte så långt att åka. Jag har en skaplig dator och skall också få en mycket vassare inom en snar framtid. Sedan har jag använt Reason 1.0.....vilket kanske inte är det bästa programmet..du kanske har något som är bättre..eller så kanske man kan fixa ett annat isåfall. Hör av dig ifall du vill skapa...det är ju alltid bättre att vara fler än 1. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 För det första kanske detta skulle passa bättre i samarbetsforumet. 😎 För det andra... vad för slags musik håller du på med? Finns det nåt man kan lyssna på? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lott Postat 18 november 2005 Trådstartare Dela Postat 18 november 2005 Oj..jag visste inte ens att det fanns ett samarbetarrum.....jag har inget som bra att lyssna på...jag är inget proffs.....inte än iallafall 😎 Jag skulle vilja göra musik till pop och disco hållet! Så ingen hårdrock kanske? Lott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Men geografin blir väl totalt irrelevant om vi snackar dator och internet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 (redigerat) .....jag har inget som bra att lyssna på...jag är inget proffs.....inte än iallafall 😮 Men skit samma om det är bra. Upp med det bara 😛 Redigerat 18 november 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Hur gammal är du? Kan du sjunga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Tråd flyttad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och är grym på disco. Och har barn i din ålder. Låter som the perfect match... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 hmmm... jag är nyfiken på att få höra några exempel på vad du gör. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 (redigerat) Dennis bor ju i GBG. Och är grym på disco. Och har barn i din ålder. Låter som the perfect match... Vad hände med din avatar, Danny? Redigerat 20 november 2005 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och är grym på disco. Och har barn i din ålder. Låter som the perfect match... Vad hände med din avatar, Danny? Sålde guldskivan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Hör av dig ifall du vill skapa...det är ju alltid bättre att vara fler än 1. Word Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och är grym på disco. Och har barn i din ålder. Låter som the perfect match... Vad hände med din avatar, Danny? Sålde guldskivan. Jag som alltid trott att det var en amerikansk fotboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lott Postat 25 november 2005 Trådstartare Dela Postat 25 november 2005 Vet ni!! Jag har nu fått en musik skapande partner..inte mindre än min bilmekaniker! Det låter bra va....så alla ni som inte svarade..där gick ni bet!!!! 🙂 Närå...vi kanske lägger ut vår musik sen på forumet så att ni får lyssna. Tjingeling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 posta en demo !! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 min bilmekaniker! Bara tyst, Pluffo. Säg inget. Var bara tyst. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 december 2005 Dela Postat 1 december 2005 min bilmekaniker! Bara tyst, Pluffo. Säg inget. Var bara tyst. 😛 haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 hej lott jag är intresserad! hör av dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.