Jump to content
Annons

Roha blir en Soundborn


Tilly

Recommended Posts

Tjena alla!

Har valt att byta namn till Soundborn eftersom Roha känns så gammalt!

Men jag är fortfarande samme gamle Roha som bara byter namn till Nya Fresha Soundborn 🤪

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
V A R F Ö R ?

Andas musik! Andas!! 😱

Nja för Soundborn är namnet på min studio 😉

och jag tycker om det =)

Bodde i Sundborn ett tag i Falun, så det blev Soundborn!

Roha hade jag förr, känns lite gammalt och jag vill förnya mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som är konstant är förändringen!

Jag kommer ALDRIG att byta namn.. Avtar möjligen men aldrig namn..

Vi lever i en allt mer föränderlig värld.. Man måste ha nåra fasta punkter i livet..

Skål och välkommen "ljudfödd" förresten 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer ALDRIG att byta namn..

Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. Värst är de som ändrar både namn och avatar. Tänk om det hade varit så här IRL... helt plötsligt byter polaren både namn och utseende till något man inte alls känner igen... gaaahhhh!! 😮

Ja, jag vet att IRL är IRL och nätet är bara nätet. Men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. Värst är de som ändrar både namn och avatar. Tänk om det hade varit så här IRL... helt plötsligt byter polaren både namn och utseende till något man inte alls känner igen... gaaahhhh!! 😱

Ja, jag vet att IRL är IRL och nätet är bara nätet. Men ändå.

Ungefär som kontakter på MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att håla reda på alla. : :rolleyes:

Redigerat av cm0s
Link to comment
Dela på andra sajter

Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. Värst är de som ändrar både namn och avatar. Tänk om det hade varit så här IRL... helt plötsligt byter polaren både namn och utseende till något man inte alls känner igen... gaaahhhh!! 😱

Ja, jag vet att IRL är IRL och nätet är bara nätet. Men ändå.

Ungefär som kontakter på MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att håla reda på alla. : :rolleyes:

Pläsis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som låser alla era inställningar. Så de så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hear hear!

Gaaaaanska jobbigt med alla namnbyten. Värst är de som ändrar både namn och avatar. Tänk om det hade varit så här IRL... helt plötsligt byter polaren både namn och utseende till något man inte alls känner igen... gaaahhhh!! 😉

Ja, jag vet att IRL är IRL och nätet är bara nätet. Men ändå.

Ungefär som kontakter på MSN-Messenger som byter visningsnamn varje dag, vilket tvingar mig att memorera deras mailadress för att håla reda på alla. : 😏

Pläsis. Skitstörigt. Ska banne mig trycka ut en trojan till er alla som låser alla era inställningar. Så de så.

Hacke: SNÄLLA maila den trojanen till mig sen. Jag har tretti pers på min lista som byter till och från och jag blandar ihop dom hela tiden. 😎

Roha/Soundborn... Byt nu för fanken inte avatar fär då kan det vara kört. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skall inte fan vara förändringsbenägen! Men det är kul med folk som är det, hej då Roha och whälkommen Soundborn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch, jag känner ju igen dig som Soundborn från Vengeance-forumet. Så det är väl lika bra att du heter det här också. Ett namn mindre att hålla reda på 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen som nyfödd... Soundborn..låter lite som Hemglassen 😲

gör en Homer

mmmm.... Sundborn hemglass... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...