Midori Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 har varit iväg från forumet ett tag, men nu hoppas jag att jag ska bli mer aktivare här... 🤪...Har ju saknat forumet jätte mycket 😄... *kram alla*.. Trevlig Helg! 😄
Danabacken Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Hej hej, Midori! 😆 Edit: Va ja e trött... Redigerat 18 november 2005 av Danabacken
hegobald Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 *kram* allo again 🙁 s**an va smörig du blev helt plötsligt då 😛 Ska du dejta så får du hitta nått annat forum va? 😮
Neosus Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 *kram* allo again 😎 s**an va smörig du blev helt plötsligt då 😉 Ska du dejta så får du hitta nått annat forum va? 😮 Ja precis. Till exempel GMF.... 😱😆🙁😛
Tilly Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 *kram* allo again 😎 s**an va smörig du blev helt plötsligt då 😉 Ska du dejta så får du hitta nått annat forum va? 😄 😉
Eternal Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😏
hackeman Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😎 Med betoning på "stött" eller på "på"?
Midori Postat 19 november 2005 Trådstartare Postat 19 november 2005 hahaha jag tror inte du har stött på mig tidigare, men du får gärnan försöka 😄 ...haha
Pluffo Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 🙂 Med betoning på "stött" eller på "på"? Klicka här.
Neosus Postat 19 november 2005 Postat 19 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😄 Med betoning på "stött" eller på "på"? Klicka här. 😄🙂
Midori Postat 20 november 2005 Trådstartare Postat 20 november 2005 haha jag har både lunar, helgon, och myspace.. ..nått mer ni ville..hahhaha
Eternal Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😉 Med betoning på "stött" eller på "på"? Så typiskt dig. När jag skrev tänkte jag inte på att meningen var dubbelbottnad. Givetvis var betoningen på "på" då jag är tämligen väluppfostrad.
Pazo Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😄 Med betoning på "stött" eller på "på"? Så typiskt dig. När jag skrev tänkte jag inte på att meningen var dubbelbottnad. Givetvis var betoningen på "på" då jag är tämligen väluppfostrad. Yeah right... 😆
Eternal Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😆 Med betoning på "stött" eller på "på"? Så typiskt dig. När jag skrev tänkte jag inte på att meningen var dubbelbottnad. Givetvis var betoningen på "på" då jag är tämligen väluppfostrad. Yeah right... 😆 Det säger mer om dig än om mig! 😆
Pazo Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Jag har inte stött på dig tidigare men säger artigt hej ändå. Hej 😆 Med betoning på "stött" eller på "på"? Så typiskt dig. När jag skrev tänkte jag inte på att meningen var dubbelbottnad. Givetvis var betoningen på "på" då jag är tämligen väluppfostrad. Yeah right... 😆 Det säger mer om dig än om mig! 😆 De gör inte mig något sålänge det också säger någe om dig 😄
Eternal Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Allt man skriver säger någonting om sig själv. I detta fallet framstår jag som den goda och du som den onda Pazo! Vilket passar mig (ögontjänare) perfekt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.