Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja.

Är på jakt efter efter en enkel, helst php basrad mp3 spelare som går att använda på hemsida. skulle vilja ha en så folk kan lyssna lite direkt via hemsidan. I flash funkar väl oxo, men skulle helst att det var i php för att undvika för mycket måste-ladda-ner-innan-använda-sydromet :rolleyes:

så kom gärna med tips ifall ni känner till något.

Annons
Postat

jodå :rolleyes: har hittat lite...fast inget tillräkligt vettigt

Postat

En som har hängt med länge och som jag körde för några år sedan är Andromeda. Finns för både php och asp, men är numera shareware. Tror dock man kan använda det efter utvärderingsperioden.

Andromeda förlitar sig på att lyssnaren har en mediespelare som kan ta emot exempelvis strömmande mp3 (i princip alla).

Postat

Jag antog att han ville streama musiken direkt från sidan, så man slapp använda en mediaspelare :rolleyes: Men vad vet jag, det kanske han inte menade.

Postat

Andromeda kan fungera, fast "Flash Player" skulle nog funka bättre i det mer simplare spelar syftet jag är ute efter. dock är den i Flash, men men...kanske får bli flash baserat trots allt.

Postat

hehe...jaa.ska man gå på det eller vill dom bara sälja? 🤪 jo, men flash kan nog funka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.